۲ مرکز غیر مجاز درمانی در جهرم پلمب شد

اقتصاد ایران: جهرم-معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: ۲ مرکز غیر مجاز ارائه دهنده خدمات درمانی در جهرم، پلمب و پرونده آنها به مراکز قضائی ارجاع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری مهر، قهرمان بمانا صبح شنبه در جمع خبرنگاران گفت: با پیگیری و تلاش‌های کارشناسان اداره نظارت بر درمان و کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی امور بهداشتی و درمانی دانشگاه، و با حضور نماینده اداره نظارت بر اماکن نیروی انتظامی، ۲ مرکز غیر مجاز ارائه دهنده خدمات درمانی در جهرم، پلمب و پرونده آنها به مراکز قضائی ارجاع شد.

وی با اشاره به اینکه این ۲ مرکز در حیطه پوست و زیبایی، حجامت، تجویز و فروش داروهای دست ساز به صورت کاملاً غیر مجاز فعالیت می‌کردند، افزود: مردم رکن اصلی و مطالبه گر در ارائه خدمات سلامت به صورت استاندارد هستند.

بمانا با اشاره به اینکه دخالت افراد فاقد صلاحیت در امور درمانی، به لحاظ قانونی تخلف و جرم محسوب شده و با افراد خاطی، برابر قانون برخورد می‌شود، بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف در حوزه درمان، موضوع را با شماره تلفن‌های ۱۹۰ و ۱۸۱۹، به صورت شبانه روزی گزارش دهند.

وی با تاکید بر اینکه تمامی مکان‌های ارائه دهنده خدمات درمانی و پزشکی، باید مجوز قانونی و تابلوی معتبر داشته باشند، نسبت به پیامدهای مراجعه به مراکز فاقد مجوز برای سلامت افراد هشدار داد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم اضافه کرد: انجام هر گونه خدمات پزشکی بدون حضور پزشک، حتی در مراکز دارای مجوز نیز، یک اقدام غیرقانونی و مخاطره آمیز است و مردم در مراجعه به این مراکز لازم است از حضور پزشک، اطمینان پیدا کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ