باید برای حل مشکلات اقتصادی مردم فکری اساسی کرد

اقتصاد ایران: قم- استاد اخلاق حوزه علمیه قم گفت: امروز اقشار مختلف مردم در زمینه اقتصادی مشکلاتی دارند که باید برای حل آن تلاش و فکری اساسی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی کریمی جهرمی پیش از ظهر شنبه در دیدار مسعود پزشکیان کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: انجام کار برای پروردگار اصل و ملاک است و در صورتی که خداوند را یاری دهید او نیز نصرت خود را همراه خواهد کرد و در صورتی که لغزشی داشته باشید جلوی آن را خواهد گرفت.

این استاد برجسته اخلاق حوزه علمیه قم با بیان اینکه امروز در کشور ما جوانان دچار حیرت هستند افزود: جوانان برای امر ازدواج، اشتغال و معیشت خود دچار حیران هستند و آنان از نظر اخلاقی نیز با مشکلاتی مواجه شده‌اند.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور گفت: امروز اقشار مختلف مردم در زمینه اقتصادی مشکلاتی دارند که باید برای حل آن تلاش و فکری اساسی کرد.

در ابتدای این دیدار نیز مسعود پزشکیان در سخنانی به اهمیت برگزاری انتخابات و حضور گسترده مردم در پای صندوق‌ها رأی و تلاش برای حل مشکلات کشور اشاره کرد.

رضا صالحی امیری معاون فرهنگی ستاد، بهرام سرمست استاندار اسبق قم و رئیس ستاد مرکزی این کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان قم و همچنین زهرا پزشکیان دختر مسعود پزشکیان و تعدادی از اعضای ستاد وی در استان قم نیز در این دیدار حاضر بودند.

مسعود پزشکیان کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح شنبه در سفر تبلیغاتی به قم آمد و در بدو ورود به این شهر در محل عوارضی قم- تهران، مورد استقبال حامیان خود قرار گرفت و سپس به زیارت حرم مطهر کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه علیهم السلام رفت.

فعالیت رسمی ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان نیز با حضور وی در استان قم آغاز شد.

دیدار با آیت الله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید نیز از دیگر برنامه‌های پزشکیان در سفر به قم است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ