"اهواز ۱-" رویای دست نیافتنی اهوازی‌ها

اقتصاد ایران: اهواز – ایرنا -  نمایشگاه گروهی هنری "اهواز ۱-"  با حضور جمعی از هنرمندان خوزستانی و علاقمندان در گالری ریم اهواز برپا شد.

امیر عبیداوی، برگزار کننده این نمایشگاه روز شنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این نمایشگاه ۳۲ اثر هنری از هشت هنرمند اهوازی در معرض نمایش قرار داده شده است.

به گفته وی احمد سعدونی، امید فاضلی، امیر عبیداوی، امین نظری، آرزو معرفاوی، سهام سجیراتی، سیدمحسن موسوی و شقایق رمضانی آثار خود را در قالب‌های متفاوت شامل نقاشی، عکاسی، چیدمان و نقش برجسته با موضوع مناظر و فضای شهری اهواز به نمایش گذاشته‌اند.

این هنرمند درباره جزییات این نمایشگاه گفت: هدف نخست برگزاری این نمایشگاه بیان دغدغه‌ها و چالش‌های شهری با مخاطب است تا مخاطب با دیدن آثار هنری بتواند به دغدغه‌های هنرمند، پیرامون شهر پی ببرد.

هویتی برای اهواز

وی هدف دیگر نمایشگاه را تقویت هویت بخشی به شهر اهواز عنوان کرد و توضیح داد: در اهواز وقتی از مردم و حتی کسانی که در اهواز متولد شده‌اند می‌پرسند اهل کجا هستید، خود را متعلق به شهرهای دیگر می‌دانند و انگار تعلق خاطری به این شهر ندارند از این رو تلاش شده تا به نوعی هویتی برای اهواز به تصویر کشیده شود.

عبیداوی ارایه آثار نوستالژیک، ارایه رویاها و آرزوهای مردم از شهر اهواز، ارایه تصاویر و مفاهیمی از اهواز قدیم و جدید را بخشی از مضامینی عنوان کرد که مخاطب در این نمایشگاه با آن مواجه می‌شود.

وی دلیل نامگذاری نمایشگاه به عنوان "اهواز ۱-" را آرزوی برآورده نشده اهوازی‌ها عنوان کرد که همیشه هوای گرم و داغ را تجربه می‌کنند و رسیدن به دمای منفی یک درجه حتی در زمستان‌ها هم برای آن‌ها همچون یک رویا یا آرزوی دست نیافتنی است.

این نمایشگاه هنری از امروز تا ششم تیر ماه جاری هر روز از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۱ در محل اهواز، امانیه، فلکه ساعت ، خیابان خرم ، انتهای کوچه خرد، پلاک سه، گالری ریم آماده بازدید علاقمندان است.

"اهواز ۱-" رویای دست نیافتنی اهوازی‌ها

"اهواز ۱-" رویای دست نیافتنی اهوازی‌ها

"اهواز ۱-" رویای دست نیافتنی اهوازی‌ها

"اهواز ۱-" رویای دست نیافتنی اهوازی‌ها

"اهواز ۱-" رویای دست نیافتنی اهوازی‌ها

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ