استقبال هنرمندان «اتقان» را تمدید کرد

اقتصاد ایران: تهران- ایرنا- با اعلام ستاد خبری‌ جشنواره اتقان، مهلت شرکت در این رویداد فرهنگی و هنری به دلیل استقبال هنرمندان تا ۲۰ مرداد ماه تمدید شد.

به گزارش ایرنا، مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار این جشنواره فرهنگی و هنری که با محوریت ارتقای فرهنگ کار، آغاز به کار کرده است به دلیل استقبال هنرمندان و اهالی فرهنگ تا ۲۰ مرداد ماه تمدید شد.

جشنواره «اتقان»، رویدادی فرهنگی-هنری است که با محوریت ارتقای فرهنگ کار، توسط معاونت امور فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و حوزه هنری انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی شده و نخستین دوره آن در چهار بخش هنرهای تجسمی (پوستر، کارتون و عکس) طنز (شعر، نثر و استندآپ کمدی) شعر (داستانک و داستان کوتاه) و هنرهای نمایشی (تئاتر خیابانی، تئاتر کوتاه صحنه‌ای) در حال برگزاری است.

علاقه‌مندان به شرکت در نخستین جشنواره فرهنگی-هنری «اتقان» تا ۲۰ مرداد ماه فرصت دارند تا آثار خود را با موضوعات و مضامینی چون منزلت و ارزش کار، وجدان کاری و مسئولیت‌پذیری، نقش ثروت‌های بادآورده، عوامل موثر بر فرهنگ کار، پیامدهای بی‌توجهی به فرهنگ کار، اتقان کاری، تعاون و کارگروهی، مهارت‌آموزی، تلاش و پشتکار و انضباط کاری و امانت و صداقت در کار به به دبیرخانه این رویداد به نشانی اینترنتی artfest.ir ارسال کنند.

نخستین جشنواره فرهنگی-هنری اتقان با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی، به منظور تولید محتوای ادبی – هنری در حوزه فرهنگ کار، ترویج و اشاعه مؤلفه‌های فرهنگ کار و حمایت از هنرمندان به صورت سراسری برگزار می شود.

این جشنواره با هدف ارتقاء فرهنگ کار و تلاش و تبدیل آن به گفتمان عمومی در موضوعات زیر برگزار می‌شود: منزلت و ارزش کار ، عوامل مؤثر بر فرهنگ کار، پیامدهای بی توجهی به فرهنگ کار، نقش ثروت های بادآورده ،وجدان کاری و مسئولیت پذیری، اتقان کاری، تعاون و کار گروهی، مهارت آموزی، تلاش و پشتکار و انضباط کاری و امانت و صداقت در کار.

بخش های این جشنواره شامل:

۱- هنرهای تجسمی: پوستر و کاریکاتور

۲- عکاسی

۳- طنز: شعر، نثر و استندآپ کمدی

۴- ادبیات: شعر، داستانک - داستان کوتاه

۵- هنرهای نمایشی: تئاتر خیابانی و تئاتر کوتاه (صحنه ای)

مقررات تخصصی این جشنواره شامل:

اندازه فایل آثار پوستر برای هر اثر ۵۰*۷۰ سانتیمتر با حجم حداکثر ۱۰ مگابایت و در قالب jpg یا pdf باشد.

فرمت فایل هر اثر کاریکاتور jpg یا pdf و کیفیت dpi ۳۰۰ و طول یا عرض آن ۴۰۰۰ پیکسل باشد.

هرعکس با اندازه حداقل ۳۰ سانتی‌متر (ضلع کوچک)، با کیفیت dpi ۳۰۰ و با یکی از فرمت‌های pdf - jpeg - jpg ارسال شود. (آثار فاقد مشخصات فوق بررسی نخواهد شد). ارائه عکس های تهیه شده با گوشی تلفن همراه با کیفیت مناسب مجاز است.

شرکت‌کنندگان بخش شعر می‌توانند حداقل ۲ قطعه، حداکثر ۵ قطعه شعر مرتبط با موضوع فراخوان را در قالب های کلاسیک ارسال کنند.

آثار ارسالی نثر باید در قالب word با اندازه قلم ۱۴ و فونت B -nazanin و بین ۳۰۰ تا ۱۰۰۰ کلمه باشد

در بخش استندآپ کمدی هر فرد می‌تواند حداقل یک و حداکثر ۳ اثر ارسال کند. تصویر به صورت افقی، واضح و با صدای باکیفیت ارسال شود. مدت زمان هر اثر حداقل ۲ تا حداکثر ۱۰ دقیقه باشد. در ابتدای ویدیو نام و نام خانوادگی شرکت‌کننده ذکر شود. فرمت فایل ارسالی mp۴ باشد. رعایت شئونات و رفتارهای اخلاقی، عدم توهین به قومیت‌ها و افراد الزامی است.

هر اثر ارسالی داستان کوتاه و داستانک از ۵ صفحه A۴ با اندازه قلم ۱۴ و فونت B- nazanin بیشتر نباشد.

آثار ارسالی در بخش تئاتر خیابانی- تئاتر کوتاه(صحنه ای) می بایست صرفاً برای این جشنواره تولید شده باشد. در غیراین صورت دبیرخانه از پذیرش اثر معذور است. بارگذاری تصویر مجوز نویسنده در بخش تئاتر کوتاه خلاق هنگام ثبت نام الزامی است. زمان اجرای نمایش ها در هر دو بخش نباید بیشتر از ۱۵ دقیقه باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ