سیاست های کلی مقام معظم رهبری و قانون برنامه هفتم را دنبال می کنم

اقتصاد ایران: قم- کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بر دنبال کردن سیاست های کلی مقام معظم رهبری و قانون برنامه هفتم تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود پزشکیان ظهر شنبه در حاشیه سفر تبلیغاتی خود به قم در جمع خبرنگاران بیان کرد: خواسته‌های ما سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری و قانون برنامه است که این موارد را دنبال خواهیم کرد.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: این اسناد بالادستی کشور در راستای احقاق حقوق محرومان و از بین بردن فقر، بی عدالتی، فساد و رشوه است و این موضوعات فقط برای طرفداران ما و یا دیگران نیست، بلکه همه جامعه را در بر می‌گیرد.

وی ابراز کرد: همگان به دنبال این هستند که در جامعه عدالت پیاده و حق و حقوق مردم ملاحظه شود و فقر از بین ببرد و با قومیت‌ها نیز در چهارچوب اسلام و دین با آنان برخورد شود.

پزشکیان گفت: از اظهار لطف بسیاری از عزیزان در باره خودم شرمنده ام و امتیاز خاصی نسبت به بقیه افراد جامعه ندارم چرا که از خود همین جامعه هستیم و تلاش می‌کنم تا آنچه که از دستم برآید به فکر امنیت، معیشت و شغل آنان باشیم و اختلافات و تنگ نظری‌هایی که بیشتر مربوط به دنیا است از بین برود.

مسعود پزشکیان کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح شنبه در سفر تبلیغاتی به قم آمد و در بدو ورود به این شهر در محل عوارضی قم- تهران، مورد استقبال حامیان خود قرار گرفت و سپس به زیارت حرم مطهر کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه علیهم السلام رفت.

طی مراسمی ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان نیز با حضور وی در استان قم افتتاح شد.

دیدار با آیت الله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید و آیت الله کریمی جهرمی از اساتید اخلاق حوزه علمیه قم و آیت الله یثربی از اساتید حوزه علمیه قم نیز از دیگر برنامه‌های پزشکیان در سفر به قم بوده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ