۲۳۶ پایگاه جمع آوری نذر قربانی در خراسان‌جنوبی برپا می‌شود

اقتصاد ایران: بیرجند-معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: ۲۳۶ پایگاه ثابت و سیار جمع آوری نذورات قربانی مردم همزمان با عید سعید قربان در استان برپا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان جنوبی، عبدالرحیم لطفی صبح شنبه با تبریک عید سعید قربان و دهه ولایت، ضمن دعوت از مردم نیکوکار خراسان جنوبی برای عمل به سنت حسنه قربانی و کمک به نیازمندان گفت: تعداد ۷۶ پایگاه توسط امداد و ۱۶۰ پایگاه توسط مراکز نیکوکاری در محل برگزاری نماز عید سعید قربان، میادین و معابر اصلی در سطح استان برپا خواهد بود.

معاون کمیته امداد خراسان جنوبی افزود: مردم نیکوکار، خیران و تمام افرادی که قصد ادای نذورات خود در عید سعید قربان را دارند می‌توانند با مشارکت در این طرح، گوشت قربانی خود را از طریق دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری زیرمجموعه این نهاد در سطح استان در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار دهند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی با تشریح جزئیات طرح نذر قربانی اظهار کرد: این طرح در راستای مفاهیم دینی، الهی و انسانی و با هدف ارتقای سطح معیشت خانواده‌های نیازمند در عید قربان اجرا می‌شود.
لطفی یادآور شد: در حال حاضر تعداد ۴۳ هزار خانوار مددجو با جمعیت ۱۰۰ هزار نفر از خدمات حمایتی، معیشتی و… این نهاد در سطح استان بهره‌مند می‌شوند.

لطفی به دیگر روش‌های مشارکت در طرح خداپسندانه نذر و قربانی توسط این نهاد اشاره کرد و افزود: هم استانی‌ها می‌توانند نذورات خود را از طریق واریز با کد دستوری #۰۵۶*۸۸۷۷* پرداخت از طریق نصب سامانه نیکوکاری خراسان جنوبی و همچنین پرداخت از طریق کد qr به نیازمندان اهداء کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم نوع دوست استان همواره در راستای احیای فرایض و سنت‌های دین مبین اسلام پیش قدم بوده اند، یادآورشد: همزمان با عید سعید قربان مردم سخاوتمند استان در سال گذشته بیش از ۹ میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی و ۱۲۹۷ راس دام سبک و سنگین در این طرح به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری اهداء کردند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ