دعوت جناح‌های انقلابی فارس به وحدت/ ستاد پزشکیان افتتاح می‌شود

اقتصاد ایران: شیراز - تشکیل رسمی ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در فارس و دعوت تشکلهای دینی بزرگ استان فارس به اجماع و وحدت ۵ کاندیدای اصولگرا مهمترین خبر روز رقابت‌های انتخاباتی در فارس است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهمترین تحولات و اخبار انتخاباتی در استان فارس امروز حول دو موضوع افتتاح رسمی ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در فارس و درخواست جناح‌های سیاسی مذهبیِ جبهه انقلاب از کاندیداهای انقلابی و اصولگرا به اجماع و وحدت است و بر همین اساس شامگاه شامگاه شنبه ۲۶ خرداد نشست خبری با حضور عبدالرزاق موسوی، رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان فارس در دفتر ستاد انتخاباتی این کاندیدای ریاست جمهوری دور چهاردهم برگزار خواهد شد.

در دیگر رویداد مهم در استان فارس سه جناح و تشکل بزرگ و مهم انقلابی یعنی جامعه اساتید حوزه علمیه فارس، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه فارس و جامعه روحانیت شیراز از ۵ کاندیدای اصولگرا و انقلابی درخواست کردند که بر روی یک گزینه واحد اجماع و ائتلاف کنند.

دعوت جناح‌های انقلابی فارس به وحدت/ ستاد پزشکیان افتتاح می‌شود

در نامه رؤسای این تشکلهای مهم سیاسی و دینی آمده است:

«برادران عزیز جناب حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی و آقایان دکتر قالیباف، دکتر جلیلی، دکتر زاکانی و دکتر قاضی زاده هاشمی نامزدهای محترم انتخابات ریاست جمهوری. سلام علیکم؛

ضمن تقدیر و تشکر از شما گرامیان که با خلوص نیت و با احساس مسئولیت پا به این عرصه خطیر نهاده‌اید، همان‌طور که واقفید این دوره از انتخابات به دلایل ذیل، از حساس‌ترین دوره‌های انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ ایران اسلامی است:

۱ - خط‌مشی و ریل‌گذاری‌های ارزشمندی که رئیس جمهور شهید برای آبادانی کشور و ارتقای جایگاه ایران اسلامی در پیش گرفت، نیاز به استمرار و پویایی بیشتر دارد و این مهم تنها با انتخاب رئیس جمهوری مقتدر و با پشتوانه قوی مردمی ممکن است.

۲- جهان در آستانه رویدادی بزرگ و تاریخی قرار دارد. چرا که رژیم غاصب صهیونیستی در آستانه شکست و اضمحلال و جبهه مقاومت در شرف پیروزی بزرگ است.

۳ - با توجه به امور فوق، مطمئناً جبهه استکبار جهانی بیکار نخواهد نشست و با همه امکانات خود سعی خواهد نمود در انتخابات ایران تأثیرگذار باشد.

با توجه به این دلایل، مقتضای عقل و شرع و وجدان و خواست نخبگان حوزه و دانشگاه و درخواست امت حزب الله آن است که شما عزیزان هر چه زودتر تدبیری اندیشیده زمینه وحدت و رسیدن به «نامزدی واحد» را فراهم آورید. به نظر می‌رسد برای این منظور شیوه معقول آن است که پس از طی مراحلی از تبلیغات، طی یک نظرسنجی دقیق، هر نامزدی که توان رای‌آوری بیشتر داشت، در عرصه بماند و دیگر نامزدها به نفع او کنار روند.

بی تردید این تصمیم متعهدانه، در تاریخ خواهد ماند و به عنوان نشانی از بصیرت انقلابی شما ثبت خواهد شد و البته بدیهی است در غیر این صورت، تاریخ به گونه‌ای دیگر قضاوت خواهد کرد و باید پاسخگوی عملکرد خود در پیشگاه شهیدان و امام شهیدان باشیم. با آرزوی توفیقات روز افزون برای جبهه انقلاب اسلامی»

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ