مادیران گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان گرفت

اقتصاد ایران: شرکت خدمات پس از فروش گروه صنعتی مادیران به عنوان طلایه‌دار حوزه خدمات مشتریان صنعت لوازم خانگی، موفق به دریافت «گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان» از سازمان ملی حمایت مصرف‌‌کنندگان و تولیدکنندگان شد.

- اخبار بازار -

طی مراسمی که صبح دوشنبه 21 خرداد 1403، با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیرعامل سازمان ملی حمایت از مصرف‌‌کنندگان و تولیدکنندگان، معاونان وزارت صمت، مدیران بنگاه‌های اقتصادی و اهالی رسانه، برگزار شد، علی کرمی به نمایندگی از گروه صنعتی مادیران این گواهینامه زرین را از وزیر صمت دریافت کرد.

شرکت پشتیبانی فروش مادیران در اولین حضور خود به عنوان کاندیدا در این رویداد ملی، موفق به دریافت گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان از سازمان ملی حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان شد. این دستاورد، حاصل تلاش بی‌وقفه مجموعه مادیران در راستای ارائه خدمات پس از فروش باکیفیت و مشتری‌محور است.

امیر حاجی‌محمدی مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مادیران با اشاره به اینکه پیش از این به دلیل عدم استقلال بخش خدمات مشتریان، امکان کاندیداتوری برای دریافت این گواهینامه وجود نداشت، افزود: پس از تشکیل هلدینگ صنایع مادیران و تأسیس شرکت مستقل خدمات پس از فروش، در اولین سال حضور، موفق به کسب این افتخار بزرگ شدیم.

وی وظیفه اصلی تولیدکنندگان را حمایت از مشتریان در قالب خدمات پس از فروش دانست و اظهار داشت: آمارها نشان‌دهنده آن است که مادیران علاوه بر حفظ کیفیت و دقت در ارائه خدمات، به طور قابل‌توجهی سرعت خدمت‌رسانی به مشتریان را نیز افزایش داده است. این مجموعه همواره در پی ایجاد روابطی بلندمدت و پایدار با مشتریان خود بوده و معتقد است که خدمات پس از فروش نقشی کلیدی در این راستا ایفا می‌کند.

حاجی‌محمدی در ادامه به اهمیت جوایز ملی اشاره کرد و گفت: دریافت این جوایز از دو جهت حائز اهمیت است؛ اول ایجاد انگیزه برای شرکت‌ها برای ارتقای کیفیت خدمات قابل ارائه به مردم خواهد بود. دوم این جایزه انتخاب را برای مصرف‌کنندگان  راحت‌تر می‌کند و هنگام خرید محصولات حتما خدمات پس‌ از فروش را ملاک قرار می‌دهند.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی فروش مادیران در پایان تاکید کرد با دریافت این گواهینامه، مادیران بار دیگر تعهد خود را به حفظ حقوق مصرف‌کنندگان و ارائه خدمات پس از فروش باکیفیت به مشتریان به اثبات رساند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ