هزینه کرد ۳۰۰ میلیارد ریالی برای ایمنی راه های کردستان

اقتصاد ایران: معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: از ابتدای سال تاکنون بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال در حوزه های مختلف برای ایمنی راه های استان هزینه شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، صلاح الدین محمدی با تاکید بر اهمیت وجود تابلو و علائم ایمنی و تابلو های اطلاعاتی در راستای ارتقاء ایمنی جاده ها و تاثیر آن در ایمنی کابران جاده ای، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۸۵۰ عدد تابلو و علایم ایمنی راه تعمیر و ۶۵۰ عدد تابلو و علایم جدید نیز نصب شده است.

وی اظهار کرد: همچنین در بخش تابلو های اطلاعاتی ۲۵۰ متر مربع تعمیر و نگهداری و ۱۲۰ متر مربع تابلو جدید نصب شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان از احیای ۸۷۰ کیلومتر خط کشی در این مدت خبر داد و افزود: نصب ۸ کیلومتر حفاظ ایمنی، ایمن سازی اضطراری راه ها در ۲۵۰ مقطع، احداث و نگهداری ۲۲ دستگاه چراغ چشمک زن از جمله دیگر اقدامات این معاونت در زمینه یاده شده است.

محمدی مجموع اعتبارات هزینه شده در بخش ایمنی راهها از ابتدای سال تاکنون را بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: با توجه به وسعت راه های روستایی و لزوم ارتقا ایمنی کاربران جاده ای در این محورها، نیازمند ۵ هزار و ۶۳۳ میلیارد ریال اعتبار هستیم که با تامین هر میزان از آن توسط منابع استانی، بدون شک اقدامات مناسبی در خصوص بهبود ایمنی در این محورها صورت خواهد گرفت.

وی به عملکرد سال گذشته در حوزه ایمنی راه ها اشاره کرد و یادآور شد: احیای خط کشی به طول ۳ هزار و ۳۲۷ کیلومتر، نصب حفاظ ایمنی به طول ۲۲ کیلومتر، اجرای روشنایی در ۱۳ تقاطع، ایمن سازی اضطراری راه ها یک هزار ۳۱۵ مقطع، احداث و نگهداری ۱۰۲ دستگاه چراغ های چشمک زن، تعمیر و نصب ۴ هزار و ۴۵۰ مورد تابلو علایم ایمنی راه و تعمیر، نگهداری و نصب یک هزار و ۳۹۰ مترمربع تابلوهای اطلاعاتی از اقدامات شاخص سال گذشته است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ