ورود خودروهای شخصی به آرامستان بهشت محمدی سنندج ممنوع است

اقتصاد ایران: رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج گفت: در راستای رفاه حال شهروندان ورود خودروی شخصی در روز عرفه به آرامستان بهشت محمدی ممنوع شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، کومار بابایی‌نژاد با اعلام ابن خبر اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن روز عرفه عید سعید قربان با هدف رفاه حال شهروندان برنامه‌ریزی لازم برای حضور زیارت کنندگان اهل قبور توسط سازمان‌ آرامستان شهرداری سنندج در آرامستان "بهشت محمدی" انجام شده است.

وی افزود: در همین راستا و با هدف میزبانی شایسته از زیارت کنندگان اهل قبور در روز عرفه محوطه بهشت محمدی کاملا رفت و روب و نظافت شده است.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سنندج همچنین به آماده باش کامل کارکنان سازمان آرامستان‌ها شهرداری سنندج در روز عرفه اشاره کرد و گفت: زیارت اهل قبور یکی از آداب و رسومی است که هر ساله شهروندان در روز عرفه به آرامستان‌ها مراجعه می کنند.

وی با بیان اینکه در راستای ایجاد نظم و کاهش ترافیک، درب‌های ورودی آرامستان از دقایق اولیه ظهر روز عرفه بسته می‌شود، اظهار کرد: در این روز و با هماهنگی‌های انجام شده، هیچ خودرو شخصی اجازه ورود به داخل محوطه "بهشت محمدی" را ندارد.

بابایی نژاد یادآور شد: سازمان، تمهیدات لازم را در زمینه جابجایی شهروندان به قطعات بالاتر اتخاذ کرده و در همین راستا ۴۰ دستگاه تاکسی در روز عرفه برای حمل و نقل زیارت کنندگان اهل قبور درون محوطه آرامستان "بهشت محمدی" فعال بوده و به صورت رایگان به شهروندان خدمات ارائه می کنند.

وی اضافه کرد: همچنین یگان‌های انتظامی، پلیس راهور و یگان‌های امدادی شامل اورژانس ۱۱۵ و آتش‌نشانی در این روز در نقاط مختلف مستقر و کارکنان این سازمان نیز در قطعات مختلف آماده پاسخگویی به شهروندان هستند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ