نقش بنیاد مسکن در توسعه مناطق محروم چشمگیر است

اقتصاد ایران: تالش- فرماندار تالش با اشاره به گستردگی روستاهای این شهرستان گفت: نقش بنیاد مسکن در توسعه و آبادانی مناطق محروم چشمگیر است.

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج مؤذن صبح شنبه در دیدار با مدیرکل و معاونان بنیاد مسکن گیلان اظهار کرد: نقش و جایگاه بنیاد مسکن در توسعه و آبادانی مناطق محروم چشمگیر و قابل توجه است و امید می‌رود این روند پویا و مثبت همچنان استمرار داشته باشد.

مؤذن بابیان اینکه شهرستان تالش دارای گستردگی و تعدد زیاد روستا است، افزود: اجرای طرح هادی، بهسازی معابر و کوچه‌ها در روستاها و تأمین اعتبارات جهت انجام پروژه‌های عمرانی در این شهرستان مستلزم توجه بنیاد مسکن گیلان است.

فرماندار تالش ضمن تشکر از خدمات بنیاد مسکن، تعامل مجموعه فرمانداری، بخشداری و دهیاران با بنیاد مسکن را جهت توسعه عمران و آبادانی روستاها ضروری دانست.

مؤذن خدمات رسانی بهینه به مردم را مهمترین وظیفه دانست و از مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خواست در بخش‌های شهری و روستایی بالاخص توسعه پایداری روستایی، جلوگیری از مهاجرت مردم از روستاها به شهر، رضایت مندی مردم و فراهم سازی امکانات بیشتر مساعدت لازم را انجام دهند.

فرماندار تالش بر ادامه مقاوم سازی مساکن روستایی و اجرای طرح هادی روستایی در روستاهای شهرستان تأکید کرد و گفت: بخشداران و دهیاران باید زمینه همکاری با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را در روستاها فراهم کنند.

نقش بنیاد مسکن در توسعه مناطق محروم چشمگیر است

اجرای طرح هادی در مناطق مختلف گیلان استمرار دارد

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان در این دیدار از تعامل و همکاری فرمانداری و بخشداری با مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تشکر و خواهان مشارکت بیش از پیش بخشداری و دهیاران در اجرای طرح‌های عمرانی شدند.

دائمی با بررسی اقدامات انجام یافته توسط این نهاد قول داد تا همکاری لازم برای حل مشکلات بعضی از روستاهای شهرستان داشته باشد.

وی با اشاره به وظایف بنیاد گفت: اجرای طرح‌های هادی روستایی علیرغم وجود پاره‌ای از مشکلات همچنان ادامه دارد و میزان پیشرفت کارها در سطح منطقه رضایت بخش می‌باشد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان افزود: حرکت در جهت آبادانی روستاها و استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای تسریع در بهسازی معابر روستاها و تأمین مسکن، پیش نیاز رشد و توسعه منطقه است.

گفتنی است، در پایان این نشست طی حکمی «امیر نجف پور» به عنوان مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تالش معرفی شد.

وی پیش از این از تاریخ ۲ خرداد ۱۴۰۲ سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تالش بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ