۵ کاندیدای ریاست جمهوری رئیس ستاد خود را در اصفهان معرفی کرده‌اند

اقتصاد ایران: اصفهان - رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: تاکنون ۵ کاندیدای ریاست جمهوری رئیس ستاد خود را در اصفهان معرفی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا جان‌نثاری صبح شنبه در نشست مشترک میان رؤسای ستادهای انتخابات کاندیداهای ریاست جمهوری در استان اصفهان با اعضا ستاد انتخابات، جانشین هیأت نظارت و نماینده دادگستری استان اصفهان اظهار کرد: این روزها فرایند انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری که انتخابات زودرس پس از شهادت آیت الله رئیسی است؛ در سراسر کشور و البته استان اصفهان در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه در فرایند انتخابات در مرحله تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری هستیم، ادامه داد: برای هماهنگی هر چه بیشتر در این زمینه جلسه‌ای را با حضور رؤسای ستادهای انتخابات کاندیداهای ریاست جمهوری در استان، مسئولان ستاد انتخابات استان، جانشین هیأت نظارت استان و نماینده دادگستری استان برگزار شد.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: از ۶ کاندیدای ریاست جمهوری، ۵ نفر رئیس ستاد استانی خود را معرفی کرده‌اند اما جناب آقای پورمحمدی مسئول ستاد استانی خود در استان اصفهان را معرفی نکرده است.

جان‌نثاری ادامه داد: در این جلسه ۴ رئیس ستاد حضور داشتند و رئیس ستاد آقای پزشکیان به دلیل عدم حضور در اصفهان، نماینده خود را برای نشست معرفی کردند.

وی با اشاره به اینکه این نشست به صورت صمیمانه و با رویکرد همراهی و همکاری برگزار شد، خاطرنشان کرد: محورهای تعامل برای انجام امور تبلیغاتی کاندیداها بدون حواشی و تخلف انتخاباتی در این جلسه تبیین شد.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: رؤسای ستادهای انتخاباتی کاندیداها نیز درخواست‌هایی داشتند که در این خصوص هماهنگی‌های لازم انجام شد.

جان‌نثاری ادامه داد: محور اصلی نشست تعهد به قانون و اخلاق در تمامی فرایند انتخابات بود تا با هماهنگی بیشتری انتخاباتی در ترازِ انقلاب اسلامی را برگزار کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ