چراغِ امیدی که "شهید رئیسی" در دل کارگران زنده کرد + مستند

اقتصاد ایران: بیش از ۴۵ سفر استانی شهید رئیسی دستاوردهای متعددی به همراه داشت و بسیاری از کارخانه‌های تعطیل شده دوباره بازگشایی شدند. این سفرها در مستند "آن سوی سفر" روایت شده است.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، آیت الله سیدابراهیم رئیسی در طول 3 سال ریاست جمهوری خود بیش از 45 سفر استانی داشت؛ وی از مردادماه سال 1400 که به نخستین سفر استانی خود رفت تا 30 اردیبهشت ماه سال 1403 که آخرین سفر استانی او با حادثه ناگجوار سقوط بالگرد همراه شد، نه تنها به همه استان‌های ایران سرکشی کرد، بلکه به برخی‌ مناطق محروم کشور بیش از 2 بار سر زد.

سفرهای او به مناطق مختلف کشور با دستاوردهای متعددی همراه بود؛ علاوه بر بازدیدهای میدانی از پروژه‌های مهم، در دور دوم سفرها، وی در میان مردم حضور پیدا کرد تا شنونده درخواست‌ها و مطالبات مردمی باشد. افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی در سراسر کشور نیز بخش مهم دیگری از دستاوردهای رئیس‌جمهور ایران بود.

مستند «آن سوی سفر» با موضوع سفرهای استانی رئیس‌جمهور و کابینه او آماده شده و این روزها از شبکه مستند سیما پخش می‌شود. از جمله سفرهایی در دوران ریاست جمهوری ابراهیم رئیسی که در این مجموعه به تصویر کشیده شده است می‌توان به سفر وی به خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، اردبیل، سمنان، زنجان، لرستان، یزد، هرمزگان و استان‌های شمالی از جمله مازندران و گیلان اشاره کرد.

در یکی از مستندهایی که اخیراً از تلویزیون با همین موضوع پخش شده، شاهد مساعدت شهید رئیسی برای توسعه بزرگترین مزرعه پرورش قارچ کشور هستیم.

 

.

وی نقش مهمی در راه‌اندازی بسیاری از کارخانه‌های تعطیل شده در سراسر کشور داشت و بسیاری از مراکز تولیدی و کارخانه‌ها که در دولت‌های قبلی به هر دلیلی تعطیل شده بودند، دوباره راه‌اندازی شدند تا چراغ امیدی برای کارگران آنها و اشتغال‌شان باشد.

مستند , سینما , تلویزیون , سید ابراهیم رئیسی ,

از اینجا می‌توانید تمام قسمت‌های مستند "آن سوی سفر" با موضوع سفرهای استانی شهید رئیسی را ببینید.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ