هشدار شیخ نعیم قاسم به صهیونیست‌ها درباره گسترش دامنه درگیری

اقتصاد ایران: معاون دبیرکل حزب‌الله با اشاره به اینکه مقاومت لبنان پاسخ هرگونه تحرک متجاوزانه اشغالگران را به‌شکلی قاطع می‌دهد، به دشمن صهیونیستی درباره هر اقدامی، حتی محدود، برای گسترش درگیری‌ها اخطار داد.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان طی سخنانی درباره روند تقابل با دشمن صهیونیستی اعلام کرد: حزب‌الله به‌عنوان جبهه حامی غزه، پایگاه‌ها، پادگان‌ها و مواضع نظامی دشمن صهیونیستی را در فاصله بین 3 و 5 کیلومتری مورد هدف قرار می‌دهد و از هدف قرار دادن غیرنظامیان خودداری می‌کند.

شیخ نعیم قاسم افزود: رژیم صهیونیستی در حالی که از وقوع شرایطی که منجر به جنگ گسترده می‌شود، وحشت دارد، در تلاش است فرصت را غنیمت بشمرد و به‌روی گسترش محدود درگیری‌ها کار کند؛ اما ما به دشمن اخطار می‌دهیم هرگونه گسترش درگیری، حتی اگر محدود هم باشد، با پاسخ قاطع حزب‌الله مواجه می‌گردد و خسارت‌های قابل‌توجهی به اشغالگران وارد خواهد شد.

وی در ادامه به پاسخ کوبنده‌ حزب‌الله به جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن یکی از فرماندهان ارشد نظامی مقاومت لبنان و شمار دیگری از رزمندگان آن، اشاره و تأکید کرد: دیدید که ما چگونه پاسخ جنایت اشغالگران در ترور «حاج ابوطالب» و همرزمان وی را در منطقه عملیاتی ایشان در یگان نصر که در شرق منطقه شمالی فلسطین اشغالی، شبعا و اطراف آن بود، دادیم و به رژیم اشغالگر می‌گوییم؛ این فرمانده بزرگ ما مدال شهادت و افتخار را دریافت کرد، کاری را که باید انجام می‌داد، به نتیجه رساند و سایر رزمندگان مقاومت به‌شکلی استوارتر و قاطع‌تر از گذشته، راه وی را ادامه می‌دهند.

به گزارش تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان چهارشنبه هفته قبل اعلام کرد که در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منطقه «جویا» در جنوب لبنان، «طالب سامی عبدالله» ملقب به «حاج ابوطالب» از فرماندهان میدانی حزب‌الله و سه رزمنده حزب‌الله به شهادت رسیده‌اند.

حزب‌الله که طی هفته‌های گذشته سراسر شمال فلسطین اشغالی را زیر آتش موشک‌ها و پهپادهای خود قرار داده و صهیونیست‌ها را به‌شدت وحشت زده کرده است، در پاسخ به جنایت تروریستی ارتش اشغالگر در به شهادت رساندن حاج ابوطالب، حملات کوبنده‌ای علیه اشغالگران انجام داد و بیش از 200 موشک را روانه اراضی اشغالی کرد.

در پی حملات موشکی سنگین حزب‌الله به مناطق صهیونیست‌نشین، آتش‌سوزی‌های گسترده‌ای رخ داد که نشان‌دهنده اصابت موشک‌ها و عبور آنها از سامانه گنبد آهنین و ناکامی اشغالگران در رهگیری این موشک‌ها است.

شیخ نعیم قاسم در ادامه تصریح کرد: فداکاری‌هایی که در عرصه نبرد در جنوب لبنان و همه جبهه‌های مقاومت می‌بینیم، ناشی از گرایش و اعتقاد عمیق حامیان مقاومت به راه خود است و این چیزی است که نمی‌توانیم در هیچ کجا مانند آن را ببینیم.

معاون دبیرکل حزب‌الله خاطرنشان کرد: امروز می‌بینیم که جوانان مقاومت برای رفتن به جنگ با یکدیگر رقابت می‌کنند و در حالی که مسئولان می‌گویند؛ "ما اکنون به تعداد زیادی نیرو نیاز نداریم."، باز هم این جوانان از پدر و مادرهایشان می‌خواهند مسئولان را راضی کنند که آنها به میدان نبرد بروند.

شیخ نعیم قاسم در پایان گفت: یکی از روزنامه‌نگاران آمریکایی از سایت نیویورکر از من سؤال کرد؛ "آیا شما به‌خاطر تلفاتی که در جنگ می‌دهید رنج نمی‌برید؟" من به او پاسخ دادم؛ "البته که ما به‌خاطر روابط عاطفی که میان همه رزمندگان برقرار است، بعد از شهادت هر یک از آنها دچار ناراحتی می‌شویم، اما رنج نمی‌بریم؛ زیرا این هزینه‌ای است که باید برای موضع شرافتمندانه خود بدهیم.

انتهای پیام/+

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ