برنامه هیات‌های بندرعباس برای روز عرفه چیست؟

اقتصاد ایران: بندرعباس- هیات‌های مذهبی و مجموعه‌های فرهنگی شهر بندرعباس برای روز عرفه برنامه‌هایی را با دعوت از مداحان مطرح کشوری تدارک دیده‌اند که در این گزارش به آن‌ها پرداخته شده است.

خبرگزاری مهر- گروه استان‌ها: نهم ذی الحجه در مناسبات اسلامی از روزهای پر فضیلت و بسیار مهم به شمار می‌آید که دستورالعمل‌ها و آدابی نیز در منابع اسلامی برای آن ذکر شده است؛ این روز که به عنوان روز عرفه شناخته می‌شود در واقع روز آماده شدن برای استقبال از عید قربان است و در آن مؤمنین خود را آماده می‌کنند تا به بهترین شکل ممکن خود را به استقبال قربانی کردن نفس و امیال نفسانی بروند.

زیارت حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام و قرائت دعای عرفه از جمله تأکیداتی است که در این روز انجام می‌شود بر همین اساس هیأت‌های شهر بندرعباس برای روز عرفه (یکشنبه ۲۷ خرداد ماه ۱۴۰۳) برنامه‌هایی را تدارک دیده‌اند تا جاماندگان از فیض عظیم حج نیز بتوانند در سفره عرفه خود را به قرب الهی برسانند که در ادامه از آن‌ها مطلع خواهیم شد.

مسجد جامع بندرعباس

برنامه مسجد جامع بندرعباس واقع در چهارراه مصلی به محوریت هیأت رزمندگان اسلام استان هرمزگان با مداحی حجت الاسلام و المسلمین مهدی حائری از ساعت ۱۵:۳۰ عصر آغاز خواهد شد.

برنامه هیات‌های بندرعباس برای روز عرفه چیست؟

گلزار شهدای بندرعباس

تدارک ویژه گلزار شهدای بندرعباس برای مراسم معنوی دعای عرفه در محضر سیصد شهید شهر بندرعباس از ساعت ۱۶ با نوای حاج سعید قانع از مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

برنامه هیات‌های بندرعباس برای روز عرفه چیست؟

مجموعه فرهنگی انتظار

مجموعه فرهنگی انتظار بندرعباس نیز برای برگزاری مراسم دعای عرفه از حاج ابوذر بی وکافی که جزو مداحان پرطرفدار و برجسته کشوری بوده دعوت کرده است و علاقه مندان می‌توانند از ساعت ۱۶ روز یکشنبه ۲۷ خرداد ماه با مراجعه به مسجد مسلم بن عقیل واقع در خیابان مهرگان در این مراسم شرکت کنند.

برنامه هیات‌های بندرعباس برای روز عرفه چیست؟

هیأت باقریون بندرعباس

هیأت باقریون بندرعباس واقع در بلوار امام حسین علیه‌السلام، کوی نیایش، مسجد امام محمد باقر علیه السلام برنامه خود را از ساعت ۱۶ با مداحی کربلایی ثارالله رحمانی برگزار خواهد کرد.

برنامه هیات‌های بندرعباس برای روز عرفه چیست؟

مسجد امام حسین علیه‌السلام گلشهر

مسجد امام حسین علیه‌السلام واقع در گلشهر شمالی نیز با نوای حجت‌الاسلام محمد جواد زارع و کربلایی محمد حسین ماسپی فرد از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه پذیرای دلباختگان مکتب اهل بیت عصمت و طهارت است.

برنامه هیات‌های بندرعباس برای روز عرفه چیست؟

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ