سیاووشی:اعتبار از دست رفته هندبال را باید برگردانیم/تیم ملی نیازمند مربی درجه یک جهانی است

اقتصاد ایران: تهران- ایرنا- لژیونر هندبال ایران، گفت: امیدوارم همه چیز درست شود و با مربی خارجی یا ایرانی به جایگاه واقعی خود در آسیا برسیم و اعتبار از دست رفته را برگردانیم.

محمد سیاوشی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا درباره شرایط خود در تیم کلوچ رومانی، اظهار داشت: زمانی که به این تیم آمدم، شرایط خوبی نداشت. در لیگ رومانی و البته بیشتر لیگ‌های اروپایی، همه بازی‌ها دشوار است و تیمی در خانه خودش به حریفان باج نمی‌دهد. همه برای جایگاه خود می‌جنگند و بازیکنان خارجی خوبی دارند. در ابتدای کار و تا انجام شدن اقدامات برای اضافه شدن به تیم کلوچ، نتوانستم در دو بازی حضور یابم.

وی افزود: هفت بازی برای این تیم انجام دادم که خوشبختانه از عملکردم رضایت داشتند. مشکل، جوان بودن تیم کلوچ بود که از رده جوانان و امید بودند و تنها ۳ یا ۴ بازیکن باتجربه داشتیم که در نهایت به دسته پایین‌تر سقوط کرد و قرار داد من هم تمام شد.

لژیونر هندبال ایران، خاطرنشان کرد: اکنون با تیم کوملو مجارستان قرارداد بستم. از اواخر تیرماه تمریناتم شروع می‌شود. کوملو فصل گذشته در رده یازدهم جدول قرار گرفت و امیدوارم امسال نتایج بهتری کسب کند.

وی عنوان کرد: زمانی که در لیگ ایران بازی کردم، شرایط خوب بود و مس توانست قهرمان شود. سپاهان هم با نظر باشگاه ترجیح داد تا بومی‌گرایی کند، هرچند شرایط خوبی داشت، اما در آخر نتوانست به نتیجه دل‌خواه برسد. امیدوارم در سال‌های آینده بتوانند نتیجه لازم را بگیرند.

سیاووشی:اعتبار از دست رفته هندبال را باید برگردانیم/تیم ملی نیازمند مربی درجه یک جهانی است

سیاوشی ادامه داد: بیشتر تیم‌های این فصل جوان بودند. سپاهان نوین، سپاهان و پرواز اصفهان تیم‌های جوان و خوبی بودند. باید به این جوانان اعتماد کنیم زیرا آینده این رشته و تیم ملی هستند.

وی در خصوص انتخاب سرمربی ایرانی یا خارجی برای تیم ملی نیز توضیح داد: اگر می‌خواهیم نتیجه خوبی بگیریم، باید سرمربی درجه یک جهانی را انتخاب کنیم. به تازگی رحیم‌زاده به عنوان سرمربی تیم ملی با فدراسیون تمدید کرد. ما هم آذر یا دی ماه ۱۴۰۴ مسابقات آسیایی را در پیش داریم و امیدوارم تا آن زمان تصمیمات خوبی گرفته شود.

دروازه بان تیم ملی هندبال در خصوص احتمال انتخاب مربی مصری رده‌های پایه ایران به عنوان سرمربی تیم ملی، یادآور شد: شریف مومن سرمربی خوبی است و با علم روز دنیا آشنایی دارد. زمانی که در تیم ملی عراق بود نتایج بدی نگرفت اما نمی‌توانم آینده را پیش‌بینی کنم. خیلی مواقع آینده را پیش‌بینی کردیم و گفتیم که جزو چهار تیم برتر آسیا می‌شویم، اما این اتفاق رخ نداد. ممکن است مومن سرمربی تیم ملی شود و یک اتفاق همه چیز را برگرداند. نمی‌دانم مشکل کار کجاست و با چه چیزی و چه کسی درست می‌شود. فقط امیدوارم همه چیز درست شود و با مربی خارجی یا ایرانی به جایگاه خود در آسیا برسیم و اعتبار از دست رفته خود را برگردانیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ