پزشکیان: قول می‌دهم قدرت پیدا کردم، قطعاً به معلمان توجه کنم

اقتصاد ایران: نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: قول می‌دهم که اگر روزی و روزگاری قدرت و اختیاری پیدا کردم، قطعاً به معلمان توجه کنم چرا که این معلم است که فرزندان ما را تربیت می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، عصر امروز (جمعه) در همایش فرهنگیان که در محل ستاد انتخاباتی این نامزد برگزار شد، اظهار داشت: من کسی نیستم بلکه یکی از مردم هستم. آنچه که برای مملکتم ایران دنبال می‌کنم، عزت، سربلندی، انصاف، عدالت، حق و رفاه و امنیت و زیبایی است.

وی عنوان کرد: برای من شرم‌آور است که ببینم دیگران از ما جلوتر می‌افتند و آنها راحت زندگی می‌کنند اما برخی در جامعه ما سر از در سطل‌های زباله در می‌آورند. تصور اینکه چنین افرادی در جامعه ما زندگی می‌کنند خواب را بر دیدگان انسان حرام می‌کند.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: آمدنم نه برای کسب سمت و مقام نبود، بلکه برای آن است که اگر همه کسانی که در فکر ایران هستند، بیایند، راهی را برویم که از بحرانی که در آن گرفتار شده‌ایم، خارج شویم. ما می‌توانیم خارج شویم و قادریم این بحران را حل کنیم به شرط آنکه به کسانی که شایسته و توانمند هستند و در اقصی نقاط مملکت زندگی می‌کنند اجازه شکوفایی و خودنمایی دهیم نه اینکه تصور کنیم فقط کسانی که در تهران نشسته‌اند، می‌فهمند و بلدند عاقل هستند.

پزشکیان تصریح کرد: این وضعیتی که ما در آن گرفتار هستیم جز با مشارکت مردم، حضور در صحنه و جز با تلاش امکان پذیر نیست. هر کدام از حامیان من باید به شعار هر ایرانی یک ستا، عمل کنند. من از اینکه در خیابان‌های این مملکت به یک زن و دختر ایرانی بی‌احترامی کنند به پیر و پیغمبر شرمنده هستم.

وی اضافه کرد: در اعتقاد ما انسان کرامت دارد نه مسلمان. همه آدم‌ها کرامت دارند و برخورد ما با انسان‌ها باید بر اساس کرامت باشد نه اینکه به گونه‌ای باشد که از نگاه کردن به آن یا توجیه کردنش، شرم داشته باشیم.

پزشکیان با بیان اینکه ما می‌توانیم با منطق و دست به دست هم دادن این مسیر را طی و مملکت را آباد کنیم، اذعان داشت: من هیچ قولی نمی‌دهم اما فقط یک قول می‌دهم که اگر روزی و روزگاری قدرت و اختیاری پیدا کردم، قطعاً به معلمان توجه کنم چرا که این معلم است که فرزندان ما را تربیت می‌کند و نسل آینده و تصویر فردای کشور را با آزادی و استقلال و غیرت و مردانگی شکل می‌دهند نه افراد بی هویت و بی خودی.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: ما وظیفه داریم هر کاری انجام دهیم تا امنیت، معیشت و عزت معلمان حفظ شود. قول می‌دهم که هر مقدار که از دستم بر بیاید برای ایران در جای جای این آیرو خاک انجام دهم چرتکه معتقدم همه ایران برای ایران. من تنهایی کسی نیستم اما وقتی این قطره در کنار قطره‌های دیگر قرار بگیرد دریایی می‌شود که کسی نمی‌تواند جلوی آن بایستد.

پزشکیان همچنین خاطرنشان کرد: باید گفت‌وگو کردن با خودمان، همسایگان و دنیا را یاد بگیریم چراکه با دعوت کردن مملکت با مشکل مواجه می‌شود؛ ما حق نداریم با کسی دعوا کنیم و حق کسی را ضایع کنیم. ش

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ