نویدکیا: از سازمان لیگ به خاطر زمان برگزار بازی انتقاد داریم

اقتصاد ایران: سرمربی مس رفسنجان به‌خاطر برنامه دیدارهای جام حذفی، از سازمان لیگ فوتبال انتقاد کرد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اراک، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال مس رفسنجان مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: دو تیم انگیزه زیاد و برنامه‌ریزی خوبی در این مسابقه دارند و می‌خواهند به فینال صعود کنند. بازی در فینال برای هر تیمی باعث افتخار است.

وی با تمجید از آلومینیوم اراک بیان کرد: آلومینیوم تیم واقعاً خوبی است و مجتبی حسینی تیم باکیفیتی درست کرده است. آلومینیوم بازی‌های خوبی در لیگ ارائه کرده و نسبت به بازیکنانی که دارد، رتبه بسیار خوبی در لیگ برتر (جایگاه هفتم) کسب کرده است. حسینی در هر تیمی که حضور دارد، تیم قابل احترامی برای آن باشگاه درست می‌کند.

سرمربی مس رفسنجان از ساختار دفاعی، نظم و عملکرد هجومی آلومینیوم تمجید کرد و گفت: دیدار مهم و سختی پیش رو داریم و امیدوارم با ارائه بازی خوب، نتیجه خوبی بگیریم. تمرینات خوبی داشتیم و تعطیلی مسابقات برای ما خوب بود. هر دو تیم ریکاوری خوبی داشتند.

نویدکیا با انتقاد از سازمان لیگ فوتبال ایران خاطرنشان کرد: تنها عیب وقفه‌ای که پشت سر گذاشتیم این بود که هیچ تیمی نبود تا مقابل آن بازی دوستانه داشته باشیم. باید به همین خاطر از سازمان لیگ انتقاد کنیم. فقط تیم‌های دسته سومی در مسابقات هستند که آنها هم باید در بازی‌های رسمی به میدان بروند.

وی در مورد غایبان مس رفسنجان به جز حامد لک که به دلیل محرومیت نمی‌تواند به میدان برود، تصریح کرد: فقط سعید واسعی دچار مشکلاتی بود که مقابل پرسپولیس تعویض شد و شرایط خوبی دارد. درباره این بازیکن تا فردا تصمیم می‌گیریم و سایر بازیکنان را در اختیار داریم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ