معرفی برترین‌های مرحله دوم انتخابی تیم ملی اسکیت

اقتصاد ایران: روز دوم و پایانی مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت سرعت در بخش آقایان و بانوان با مشخص شدن نفرات برتر به اتمام رسید.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون اسکیت، روز دوم و پایانی مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت سرعت،‌ امروز جمعه به میزبانی آکادمی ملی اسکیت آزادی و در بخش بانوان پیگیری شد.

اسکیت‌بازان در رده سنی بزرگسالان و جوانان در مواد 100 متر، وان لپ و 10 کیلومتر به رقابت با یکدیگر پرداختند تا نفرات برتر معرفی شوند.

در ماده 100 متر رده سنی بزرگسالان، محیا دستپاک از استان البرز در جایگاه نخست قرار گرفت. نازنین ادبی از استان خراسان شمالی و ملیکا منوچهری‌راد از تهران عناوین دوم و سومی را به خود اختصاص دادند.

در همین ماده و رده سنی جوانان، ملیسا مجیدی با عملکرد بهتر نسبت به دیگران توانست رده نخست را به خود اختصاص بدهد. ویانا عظیمی و فاطمه سادات‌ابراهیمی هم رده‌های سوم و سوم را به دست آوردند.

در ماده 10 کیلومتر رده سنی بزرگسالان، سیده مهشیدکیایی عنوان نخست را کسب کرد و پس از او به ترتیب نهال مقدم‌رحمانی و سارا جدید السلام به مقام‌های دوم و سومی قناعت کردند.

در همین ماده و رده سنی جوانان، اسما شریفی، زهرا برجیان و سما شیخ بیگلو رده‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در ماده وان لپ رده سنی بزرگسالان، محیا دست پاک توانست بر جایگاه نخست دست پیدا کند و پس از او هم نگین شیخی و ملیکا منوچهری‌راد در رده دوم و سوم ایستادند.

در همین ماده و رده سنی جوانان، ویانا عظیمی توانست به عنوان نخست برسد و پس از او هم آتنا وطن‌خواه و ملیسا مجیدی به جایگاه دوم و سومی بسنده کردند.

مرحله دوم تست انتخابی تیم ملی اسکیت سرعت برای حضور در اردوی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات جهانی ایتالیا روزهای (پنجشنبه و جمعه) در رده سنی بزرگسالان و جوانان در بخش آقایان و همچنین ماده‌های 100 متر، وان لپ و 10 کیلومتر نیز برگزار شد و با معرفی برترین‌ها به اتمام رسید.

در ماده 100 متر پس از انجام مرحله مقدماتی، نیمه‌نهایی و فینال میلاد صالحی، محمد سروش‌مهر و محمد صالحی به ترتیب حائز عناوین اول تا سومی شدند.

در ماده 10 کیلومتر نیز پس از انجام 25 دور امیر بهزادی‌ بروجنی توانست با کسب بیشترین امتیاز به عنوان نخست برسد و پس از او دانیال صمدی و محمدامین حیدری در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در ماده وان لپ هم اسکیت‌بازان به مصاف هم رفتند که در پایان به ترتیب میلاد صالحی، محمد صالحی و محمد سروش مهر به عناوین اول تا سومی دست یافتند.

در رده سنی جوانان و ماده 100 متر آروین نجفی رده نخست را به خود اختصاص داد. پس از او نیز به ترتیب امین صمیمی‌فر و امین غزنوی در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در ماده وان لپ رده سنی جوانان آروین نجفی، امین غزنوی و یوسف صالحی به ترتیب مکان‌های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در ماده 10 هزار متر رده سنی جوانان مهدی حیدر توانست به مقام نخست برسد و پس از او هم آرمان کرمی و مهراد هادی‌پور در رده‌های دوم و سوم جای گرفتند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ