چهارمی زارعی و پنجمی محمودپور در مسابقات رویینگ بریکس کازان

اقتصاد ایران: تهران- ایرنا- 2 نماینده تیم روئینگ دانشگاه آزاد اسلامی ایران در مسابقات رویینگ بریکس کازان در جایگاه‌های چهارم و پنجم

به گزارش ایرنا، مسابقات رویینگ بریکس کازان از دیروز( پنجشنبه) آغاز شد و در ادامه این رقابت‌ها امیرحسین محمودپور نماینده شایسته ایران در تیم دانشگاه آزاد اسلامی امروز در فینالA سبک وزن تک نفره به مصاف دو حریف از روسیه، دو حریف از بلاروس و یک حریف از آذربایجان رفت و در رقابتی نفس گیر با قهرمانان المپیک و جهان با رکورد ۷:۴۷ دقیقه در رده پنجم قرار گرفت.

رده های اول تا سوم مسابقات روئینگ بریکس کازان از آن قهرمانان جهان و اروپا و المپین های روسیه و بلاروس شد. ورزشکار بلاروس با رکورد ۷:۲۵ مقام اول این مسابقات را از ان خود کرد.

فرزین رضایی به عنوان سرمربی و سمانه کرمی به عنوان مربی تیم روئینگ‌دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات روئینگ بریکس کازان را برعهده دارند.

کیمیا زارعی، ساقی ملکی، مهنا حاجی حسینی، آیگین کریمی، امیرحسین محمودپور و امیررضا عبدالی نیز ترکیب این را در این مسابقات در مواد تک نفره، دونفره و چهارنفره سنگین‌وزن و سبک‌وزن تشکیل می‌دهند.

مسابقات روئینگ بریکس کازان از ۲۴ تا ۲۷ خرداد با حضور ۱۰ کشور روسیه، بلاروس، صربستان، ازبکستان، قزاقستان، ارمنستان، امارات متحده عربی، هند و آذربایجان در شهر کازان روسیه در حال برگزاری است.

همچنین کیمیا زارعی دومین نماینده ایران در تیم دانشگاه آزاد اسلامی در فینال سبک وزن تک نفره به روی آب رفت و به رقابتی تنگاتنگ و نفس گیر با دو حریف از روسیه، بلاروس، امارات و قزاقستان پرداخت و با رکورد۸:۳۰ دقیقه در رده چهارم ایستاد. پاروزن بلاروسی با رکورد۸:۴ دقیقه مدال طلای این مسابقات را به دست آورد.

در این رقابت ها تنها پاروزنان بلاروس و روسیه که المپین، قهرمانان جهان و اروپا بودند توانستند در رده های اول تا سوم قرار بگیرند.

تیم روئینگ دانشگاه آزاد اسلامی با هدایت فرزین رضایی و سمانه کرمی و ترکیب کیمیا زارعی، ساقی ملکی، مهنا حاجی حسینی، آیگین کریمی، امیرحسین محمودپور و امیررضا عبدالی در این مسابقات در مواد تک نفره، دونفره و چهارنفره سنگین‌وزن و سبک‌وزن شرکت کرده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ