مشارکت بانک سپه در «چله خدمت» با حمایت از رونق تولید و اشتغالزایی

اقتصاد ایران: مدیرعامل بانک سپه برای کمک به زنده نگه داشتن فرهنگ جهاد و خدمت به مردم، همزمان با اجرای پویش «چله خدمت» طی سفر به استان کرمان از شرکت‌های صنعتی و معدنی گل‌گهر و گهرزمین سیرجان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بانک سپه، آیت‌اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در این سفر به همراه مصطفی پرتوافکنان عضو هیئت‌مدیره، دکتر سیدبابک ابراهیمی معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری و سیدمصطفی سیدهاشمی رئیس هیئت‌مدیره و ابوذر سروش مدیرعامل شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این دو واحد بزرگ صنعتی و معدنی با مدیران و پرسنل آنها دیدار و گفت‌وگو کرد.

در نشست مشترک مدیرعامل بانک سپه با مدیران شرکت‌های صنعتی و معدنی گل‌گهر و گهر زمین سیرجان با بررسی مسائل و موضوعات مرتبط با این صنعت، در مورد اجرای پروژه‌های توسعه‌ای و بهسازی خطوط تولید شرکتها به‌منظور تکمیل زنجیره ارزش در واحدهای مزبور تبادل‌نظر شد.

حضور با هدف تأمین منافع ملی شرکت‌های صنعتی و معدنی گل‌گهر و گهر زمین در منطقه گل گهر سیرجان طی چند دهه اخیر زیر چتر حمایتی بانک سپه قرار داشته و این بانک با هدف تأمین منافع ملی و برآورده کردن نیازهای بخش‌های مختلف اقتصادی به آهن و فولاد در این مجموعه‌ها حضور مستمر دارد.

بانک سپه با سرمایه‌گذاری در شرکت‌های صنعتی و معدنی گل‌گهر و گهر زمین سیرجان علاوه بر ایجاد امکان تولید محصولات استراتژیک نظیر فولاد و آهن مورد نیاز بخش‌های مختلف اقتصادی، با تأمین مالی طرح‌های توسعه‌ای در این واحدهای صنعتی و معدنی راهبردی، زمینه اشتغال‌زایی مستقیم و غیرمستقیم برای صدها هزار نفر در سراسر کشور به ویژه استان کرمان را فراهم کرده است.

منطقه معدنی گل‌گهر با داشتن معادن غنی از سنگ‌آهن، یکی از مطرح‌ترین قطب‌های فعال معدنی و صنعتی در خاورمیانه محسوب می‌شود و قابلیت تبدیل شدن به یک منطقه بزرگ و رقابتی در سطح جهان را دارد و بانک سپه با هدف کمک به توسعه صنعتی کشور و علی‌الخصوص استان کرمان از این واحد صنعتی بزرگ حمایت می‌کند.

براساس این گزارش، شرکت صنعتی و معدنی گهر زمین نیز با ۶۴۰ میلیون تن ذخایر زمین‌شناسی و مشارکت فعال در توسعه پایدار زنجیره ارزش محصولات معدنی و صنعتی، تولید سالانه ۲۰ میلیون تن سنگ‌آهن، ۸ میلیون تن کنستانتره، ۶ میلیون تن گندله، ۳.۵ میلیون تن آهن اسفنجی و ۱.۵ میلیون تن فولاد را به‌عنوان اهداف خود تعیین کرده و در حال حاضر این شرکت علاوه بر تأمین بخشی از محصولات مورد نیاز تولیدکنندگان، با سرمایه‌گذاری در سایر بخش‌ها نقش مهمی در توسعه منطقه دارد.

شایان ذکر است، حدود ۴۲ درصد از سهام شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر و بیش از ۵۰ درصد از سهام شرکت معدنی و صنعتی گهر زمین به صورت مستقیم و غیرمستقیم متعلق به شرکت‌های وابسته گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید بانک سپه است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ