تنور گرم انتخابات در خراسان جنوبی/پیش بینی ۷۷۲ شعبه أخذ رای

اقتصاد ایران: بیرجند- در روزهای ابتدایی تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری تنور انتخابات در خراسان جنوبی گرم شده است و مسئولان نیز از پیش بینی ۷۷۲ شعبه أخد رای در استان خبر می دهند.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: تنور انتخابات در خراسان جنوبی داغ شده است. ستاد انتخاباتی بسیاری از نامزدهای ریاست جمهور فعال شده و دیروز با آمدن سعید جلیلی یکی از نامزدهای انتخابات به بیرجند برنامه‌های انتخاباتی پررنگ‌تر شده است.

در محافل دوستانه و خانوادگی نیز صحبت‌های انتخاباتی و سیاسی چون همیشه جای خود را باز کرده است و مردم درباره فرد اصلح با یکدیگر رایزنی می‌کنند تا به نتیجه مطلوب‌تری دست پیدا کنند.

مردم خراسان جنوبی همواره در انتخابات‌های متعدد پررنگ حضور داشته‌اند و این بار نیز همه شرایط برای حضور آگاهانه مردم فراهم است و مسئولان در تلاش هستند که انتخابات با کمترین مشکلی برگزار شود.

سید محمدرضا طالبی، رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی نیز در این زمینه گفت: تعداد ۷۷۲ شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر در سطح خراسان جنوبی پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات تأکید کردند که «انتخابات آبروی نظام است» در نتیجه اگر چنانچه سهل‌انگاری در مبحث انتخابات باشد یا سهواً مشکلی به وجود آید که در روند اخذ رأی مشکلی داشته باشیم در هر صورت این به تمام کشور و نظام تعمیم داده خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: ۷۷۲ شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر در سراسر استان پیش‌بینی شده که ۴۰۴ شعبه آن ثابت و ۳۶۸ شعبه هم به صورت سیار آماده اخذ رأی است.

طالبی ادامه داد: ۳۵۲ شعب اخذ رأی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حوزه شهری و ۴۲۰ درصد شعب هم در مناطق روستایی مستقر هستند.

به گفته وی؛ بیش از ۱۵ هزار نفر عوامل اجرایی در شعبه به صورت مستقیم برای اخذ آرای مردم فعالیت دارند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی در ادامه با تأکید بر لزوم پرهیز مسئولان از هرگونه اقدام با شائبه حمایت از نامزدهای انتخاباتی، افزود: تمام اقدامات تبلیغاتی نامزدها چه در فضای حقیقی و چه مجازی رصد می‌شود و همه عوامل ستادهای انتخاباتی باید قانون تبلیغات را مطالعه و طبق قوانین و ضوابط به تبلیغات کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ