صهیونیست‌ها خود را برای شیون و زاری بیشتر آماده کنند

اقتصاد ایران: رئیس شورای اجرایی حزب الله در مراسم تشییع پیکر «حاج ابوطالب» از فرماندهان ارشد حزب الله تأکید کرد که عملیات‌های مقاومت در حمایت از غزه به لحاظ کمی و کیفی، شدت و قدرت بیشتری خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم تشییع پیکر «طالب سامی عبدالله» از فرماندهان ارشد میدانی حزب الله لبنان که در حمله ارتش اشغالگر صهیونیستی به شهرک جویا در جنوب لبنان به شهادت رسید، سخنرانی کرد.

شیخ هاشم صفی الدین در این مراسم گفت: دشمن هنوز هم احمق است و از تجربیات گذشته درس نگرفته و معتقد است که ترور رهبران و فرماندهان مقاومت، آن را تضعیف می کند. اگر دشمن معتقد است که با ترور فرماندهان ما از حمایت از غزه عقب نشینی می کنیم، دچار توهم شده است. تجربه ثابت کرده است که مکتب شهادت باعث قویتر و ریشه‌دارتر شدن مقاومت می‌شود.

وی افزود: اگر پیام دشمن تضعیف عزم ما برای حمایت از غزه است، باید بداند که پاسخ اجتناب ناپذیر و قطعی ما افزایش کمی و کیفی عملیات‌ها است. شهادت آرزوی هر مجاهد و هدف نهایی رهبران و فرماندهان مقاومت است و ما شهادت را بزرگترین افتخار برای خود می‌دانیم.

صفی الدین تصریح کرد: اگر دشمن از آنچه صبح امروز در شمال فلسطین اشغالی بر او گذشت، فریاد و ناله می کند، پس باید خود را برای گریه و زاری بیشتر آماده کند.

رئیس شورای اجرایی حزب الله تأکید کرد: پاسخ ما به شهادت حاج ابوطالب قاطع و پشیمان کننده خواهد بود و شدت، قدرت و کمیت و کیفیت عملیات‌های ضدصهیونیستی ما افزایش خواهد یافت و آنها باید منتظر رزمندگان ما در میدان باشند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ