مقدمات احداث فاز دو مدرسه دارالقرآن زنجان فراهم شده است

اقتصاد ایران: مدیر عامل دارالقرآن کریم استان زنجان گفت: مقدمات ساخت فاز دو مدرسه دارالقرآن کریم زنجان فراهم شده است که شامل مجموعه آموزشی از پیش دبستانی تا پایان دوره متوسطه می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، محمود رنگرز ظهر روز چهارشنبه (۲۳ خردادماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان با بیان اینکه  دارالقرآن کریم استان زنجان یک مرکز معتبر قرآنی در سطح کشور است،اظهار کرد: این مرکز از سال ۱۳۷۵ در این استان تاسیس شد، و دارای ظرفیت عظیم و خوبی است که هدف آن ارائه خدمات به همشهریان است.

وی با بیان اینکه  این موسسه  در مساحتی بالغ بر ۸ هزار متر زمین و ۴ هزار متر بنا در چهار طبقه ساخته شده است،افزود:این مجموعه شامل ۱۵ کلاس، سالن کنفرانس ،سالن آموزش و گردهمایی است که بصورت هیات امنایی اداره شده و آیت الله علی خاتمی،نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان در راس این مدیریت قرار دارند.

مدیر عامل دارالقرآن کریم استان زنجان با اشاره به اینکه این موسسه از دو بخش و ساختمان تشکیل شده که شامل مدرسه ابتدایی  فرهنگ و ادب و ساختمان مرکزی است، گفت: هدف از تاسیس مدرسه جذب دانش آموزان علاقمند به قرآن و فرهنگ قرآنی بوده است و همچنین مقدمات ساخت فاز دو مجموعه نیز فراهم شده است که شامل مجموعه آموزشی از پیش دبستانی تا پایان دوره متوسطه می باشد.

رنگرز باتاکید بر اینکه موسسه در دو بخش آموزش و تبلیع و ترویج ماموریت اصلی خود را انجام می دهد،بیان کرد: در بخش آموزش کلاس های متعدد قرانی جاری بوده و تعداد ثبت نام کنندگان در کلاس های قرآنی نسبت به سال گذشته افزایش ۵۵ درصدی داشته است. 

وی بابیان اینکه کلاس های قرآنی تنها مختص فصل تابستان نبوده و در طول سال دارالقران فعالیت دارد،خاطرنشان کرد:به دنبال  ترویج و شبکه سازی فعالیت های قرآنی در سطح جامعه هستیم و به همین منظور در چندین مسجد برنامه های مختلفی در این زمینه اجرا کرده ایم.

مدیر عامل دارالقرآن زنجان با بیان اینکه این موسسه دارای ۱۰ شعبه فعال در اقصی نقاط استان است،گفت:همچنین پیش دبستانی و مهد قرآنی این موسسه نیز فعال است.

رنگرز در پایان از امضای تفاهم نامه همکاری با برخی نهادها و دستگاه های دولتی خبر داد و افزود:این مهم به دلیل انعکاس و ترویج اهداف قرآنی در سطح جامعه اجرا می شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ