تریبون نماز جمعه ورامین همچنان محل اتخاذ مواضع انقلابی خواهد بود

اقتصاد ایران: ورامین- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران گفت: عمروعاص های فضای مجازی و قانون شکنان و دغل بازان عرصه سیاست بدانند، همچنان ازتریبون دیار کفن پوشان ۱۵خرداد شاهد مواضع انقلابی خواهند بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی ظهر چهارشنبه در مراسم تجلیل از نزدیک به نیم قرن مجاهدت آیت الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی در سنگر نماز جمعه طی سخنانی به مبارزات انقلابی وی اشاره کرد و گفت: این عالم مجاهد زمانی که در سنگر مسجد و جمعه جوانان را برای حضور در جبهه‌ها بدرقه می‌کرد، مصطفی عزیزش را به جبهه فرستاد و فرزند شهیدش را تقدیم امام و انقلاب کرد.

وی گفت: تریبون جمعه این عالم بصیر افشا کننده خط نفاق و بصیرت افزا جبهه حزب الله بود، درب و دیوار این مسجد شهادت می‌دهند، که در همین مکان و در روز مظلومیت شهید بهشتی امام جمعه انقلابی ورامین با همراهی مردم فریب خوردگان جریان بنی صدر را از مسجد بیرون کرد، تا بهشتی مظلوم بتواند، از تریبون مسجد سخن بگوید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: از کجای تاریخ انقلاب ورامین می‌توان سخن گفت، که نام این عالم عامل در آن به چشم نیاید، او هرگز از اربابان زر و زور و تزویر نهراسید و اسیر رانتها نشد و هرگز برای خود چیزی انباشت نکرد و زندگی زاهدانه وی زبانزد خاص و عام است.

وی با بیان اینکه آیت الله محمودی هرگز از طعنه‌ها و بی مهری‌ها گلایه نکرد، گفت: هرگز اسیر بازی‌های سیاسی نشد، همواره به مردم این دیار عشق ورزید، مگر می‌توان حضور وی در خلق حماسه در سال ۸۸ و تکرار حماسه ۱۵ خرداد را از یاد برد.

محمودی با اشاره به خدمات اجتماعی و فرهنگی آیت الله محمودی گفت: شهروندان ورامین ساواک داشتند، اما بیمارستان نداشتند، احیای مسجد جامع تاریخی، احداث حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها، مؤسسات عام المنفعه و فعالیت‌های جهادی بخشی از کارنامه یک روحانی خدوم است، که شاید برخی دست‌های ناپاک نخواستند، این خدمات برجسته شود و جوانان بدانند، یک روحانی چگونه محور خدمات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی است.

وی اضافه کرد: بحث معرفی امام جمعه از حداقل یک سال پیش مطرح بود و ما نیز برای تحقق این مهم اعلام آمادگی کرده بودیم، به حجت الاسلام عزیزی امام جمعه محترم خیرمقدم عرض کرده و امیدوارم با حضور وی سنگر نماز جمعه همچنان منشأ برکات الهی و انقلابی باشد.

محمودی ضمن تشکر از مردم عزیز و انقلابی گفت: بیت آیت الله محمودی همچنان به عنوان تکیه گاه معنوی در خدمت مردم خواهد بود و امیدواریم همچون گذشته توفیق خدمتگزاری به مردم را داشته باشیم.

وی گفت: رسانه‌های ضد انقلاب، عمروعاص های فضای مجازی، متخلفان و قانون شکنان و دغل بازان عرصه سیاست که از مواضع این تریبون عصبانی بوده و هستند، همچنان از تریبون این دیار کفن پوشان ۱۵ خرداد شاهد مواضع انقلابی خواهند بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ