کارآمدی و اعتقاد به مبانی انقلاب از شاخصه های انتخاب رئیس جمهور آینده است

اقتصاد ایران: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران کارآمدی،اعتقاد به مبانی انقلاب و ارزش ها را از شاخصه های انتخاب رئیس جمهور آینده اعلام کردو گفت:مرزبندی بین تفکرات خودی و غیر خودی و استمرار حرکت در مسیر ارزش ها یکی از ملاک های انتخاب اصلح است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، حجت الاسلام حسین طیبی فر روز چهارشنبه(۲۳ خرداد ماه) در نشست همفکری و هم افزایی فعالان جهاد تبیین استان زنجان، با بیان اینکه در آستانه یک حرکت عظیم در کشور اسلامی هستیم ،اظهار کرد:به منظور ادامه ریل گذاری در مسیر انقلاب اسلامی و با توجه به برخی مشکلات جامعه به یک استمرار و سرعت عمل نیاز است تا این مسائل هرچه سریعتر رفع شود.

وی با بیان اینکه از صدر اسلام محور حق و باطل همواره در مقابل یکدیگر صف آرایی کرده اند،افزود:پیامبر اکرم(ص)در خطبه غدیر جایگاه ولایت را در راستای استمرار رسالت و نبوت برای مردم تبیین کردند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه معاندین و دشمنان حتی به پیامبر(ص)، بزرگترین رهبر جهان بشریت و گل سرسبد انسانیت شایعه و تهمت می زدند،افزود:اما پیامبر (ص)کریمانه با آنان رفتار می کردند.

حجت السلام طیبی فر با بیان اینکه امروز باید نگاه ها را عوض کرد چرا که در هرشرایطی که قرار میگیریم اگر جریان شناسی درستی نداشته باشیم موفق نمی شویم،خاطرنشان کرد:برخی افراد تنها راه حل مشکلات کشور را دوستی با غرب می دانند و به گذشته کشور پشت می کنند.

وی با تاکید بر اینکه جریان شناسی از ابتدای اسلام تاکنون وجود داشته و ضروری است،تصریح کرد:چرا که برخی افراد نقش ستون پنجم را در جامعه ایفا کرده و این طرز تفکر ها همان چیزی است که در صدر اسلام نیز در برخی معاندین وجود داشت.

این مسئول بابیان اینکه باید ندای توحید مقاومت و ایستادگی و مبارزه را به همه دنیا منتشر کنیم،گفت:فراز و نشیب های فراوانی پس از انقلاب اسلامی داشتیم که با عنایت خداوند متعال و وجود بابصیرت و صلابت گونه رهبرمعظم انقلاب(مدظله العالی)از تنامی بحران ها عبور کردیم.

 حجت الاسلام طیبی فر با اشاره به انتخابات پیش رو اضافه کرد: حضور حداکثری در انتخابات رسالت امروز جامعه است است چرا که طبق فرموده رهبرمعظم انقلاب(مدظله العالی)مکمل حرکت عظیمی است که در تشییع پیکر شهدای خدمت انجام شد.

 وی کارآمدی،اعتقاد به مبانی انقلاب و ارزش ها را از شاخصه های انتخاب رئیس جمهور آتی دانست و گفت:مرزبندی بین تفکرات خودی و غیر خودی و استمرار حرکت در مسیر ارزش ها یکی از ملاک های انتخاب اصلح است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه موضوع ولایتمداری با سه مقدمه شکل پیدا میکند،گفت:ولایت فهمی، ولایت باوری و ولایت مداری سه مولفه اصلی در انتخاب اصلح است.


در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی نیاز به همفکری و هم افزایی داریم

در ادامه حجت الاسلام حسن بیگدلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان نیز با اشاره به انتخابات پیش رو افزود:حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات سبب تقویت انقلاب و یاس و ناامیدی دشمنان می شود و امیدواریم که با انتخاب اصلح خود ادامه دهنده راه رئیس جمهور شهید باشیم.

وی اظهار کرد:اگرچه شهادت ایشان ضایعه بزرگی است اما انقلاب اسلامی مسیرش را با قدرت خواهد پیمود و باعنایت خداوند متعال به اهدافی که ترسیم کرده خواهد رسید .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه انصار المهدی(عج) زنجان با بیان اینکه در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی نیاز به همفکری و هم افزایی داریم،تصریح کرد:برگزاری چنین جلسات و بسترسازی برای ظهور حضرت حجت(عج) که  یکی از اهداف انقلاب اسلامی است برای پیشبرد این اهداف لازم و ضروری است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ