شهید جمهور انتظارات مردم از جایگاه رئیس جمهور را بالا برده است

اقتصاد ایران: بندرعباس- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: شهید جمهور انتظارات مردم و نسل‌های جوان را از رئیس جمهور آینده و جایگاه ریاست جمهوری بالا برده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، احسان کامرانی در سومین جلسه ستاد انتخابات هرمزگان، گفت: شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب ایران توقعات جامعه و نسل امروز را از این جایگاه بالا برده است.

وی افزود: آیت الله رئیسی جایگاه ریاست جمهوری را در تراز انقلاب ارتقا داد و این جایگاه را تبدیل به منصبی مردمی کرد که این فرهنگ ماندگار محصول خدمت مخلصانه و مردمی بودن رئیس جمهور شهید است.

کامرانی با تأکید بر استفاده از ظرفیت ارزشمند نخبگان، اساتید حوزه و دانشگاه، معتمدان ملی و محلی، افزود: بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و تریبون‌های تبیین اهداف و عملکرد نظام جمهوری اسلامی با توجه به تلاش معاندین در شرایط برگزاری انتخابات، باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: سلامت و امنیت انتخابات بسیار اهمیت دارد که در کنار مشارکت حداکثری مردم و انتخاب اصلح، انعکاس فوق‌العاده‌ای خواهد داشت همان گونه که در حماسه بدرقه شهدای خدمت شاهد حضور پر شور و بی‌نظیر مردم بودیم.

رئیس ستاد انتخابات هرمزگان زمینه سازی این حضور را وظیفه مهم اعضا ستاد دانست و عنوان کرد: با توجه به فرصت فشرده برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تجربه خوب انتخابات پیشین با هماهنگی و تعامل بیشتر اعضا هیأت‌های اجرایی و هیأت نظارت زمینه برگزاری باشکوه انتخابات را فراهم می‌کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ