حق‌شناس بهترین پاراتکواندوکار سنگین وزن جهان

اقتصاد ایران: تهرا- ایرنا- در جدیدترین رنکینگ اعلام شده در ماه ژوئن از سوی فدراسیون جهانی تکواندو، نماینده سنگین وزن پاراتکواندوی ایران در رتبه نخست جای گرفت.

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام سایت فدراسیون جهانی تکواندو، رنکینگ پاراتکواندوکاران در ماه ژوئن ۲۰۲۴ با احتساب امتیازات رقابت‌های بین‌المللی از جمله قهرمانی پاراتکواندو آسیا ۲۰۲۴ ویتنام اعلام و جایگاه پاراتکواندوکاران در ۲ گروه بانوان و آقایان با تغییراتی همراه شد. در این رده‌بندی «حامد حق شناس» در سنگین وزن با جهش امتیازی خوبی در رتبه نخست جهان جای گرفت.

در گروه بانوان، مریم عبدالله پور دختر پارالمپیکی ایران در وزن منهای ۴۷ کیلوگرم (K۴۴) با ۳۶۲.۶۲ امتیاز رده پنجم را به خود اختصاص داده است.

فاطمه دودانگه در وزن منهای ۵۲ کیلوگرم (K۴۴)، با ۴۷.۲۸ امتیاز در رده سیزدهم ایستاد و آیلار جامی نیز با کسب ۲۸.۷۲ امتیاز در رده شانزدهم جای گرفت. در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم (K۴۴)، رزا ابراهیمی با کسب ۸۶.۶۲ امتیاز و بدون تغییر در جایگاه نهم این وزن قرار گرفت. زهرا رحیمی دیگر دختر پارالمپیکی ایران با ۵۲.۰۰ امتیاز به رده دوازدهم رفت.

در وزن منهای ۶۵ کیلوگرم (K۴۴) رومینا چمسورکی هم با کسب ۷۳.۶۲ امتیاز در رده یازدهم ایستاده است. لیلا میرزایی با ۱۸ امتیاز و ۴ پله صعود در جایگاه ۲۴ قرار گرفت.

در وزن به‌اضافه ۶۵ کیلوگرم نیز مرضیه نصراللهی با کسب ۳۴.۴۰ امتیاز و ۴ پله صعود در جایگاه سیزدهم جای گرفت.

در گروه آقایان، سعید صادقیان‌پور نماینده پارالمپیکی ایران در وزن منهای ۶۳ کیلوگرم (K۴۴) با ۲۵۹.۲۴ امتیاز در رده پنجم ایستاده است.

مهدی پوررهنما در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم (K۴۲) با کسب ۳۴۰.۷۱ امتیاز با دو پله صعود در رده سوم جدول قرار گرفت و امیرمحمد حقیقت‌شناس دیگر نماینده این وزن با ۷۷.۷۸ امتیاز و ۳ پله صعود در چهاردهم ایستاد.

علیرضا بخت پاراتکواندوکار پارالمپیکی ایران وزن منهای ۸۰ کیلوگرم (۴۴K) با ۳۷۳.۰۳ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی جای گرفته است.

حامد حق‌شناس دیگر نماینده پارالمپیکی کشورمان نیز در وزن به‌اضافه کیلوگرم با ۴۴۰.۰۰ امتیاز و یک پله صعود، جایگاه نخست جدول را به خود اختصاص داد و جای نماینده کرواسی را در جدول رده‌بندی گرفت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ