برگزاری نخستین جشنواره مادر کودک در بوستان بانوان

اقتصاد ایران: معاون امور هنری و اوقات فراغت شهرداری تهران از برگزاری نخستین جشنواره مادر کودک در بوستان بانوان منطقه ۱۶ تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران؛ معاون امور هنری و اوقات فراغت با اعلام خبر برگزاری جشنواره «مادر و کودک» اظهار کرد: به دلیل مناسب بودن فضای بوستان بانوان برای مادران و کودکان در منطقه ۱۶، نخستین جشنواره «مادر و کودک» در این بوستان در حال برگزاری است.

پریسا موسی‬‏نژاد با اشاره به اهداف این جشنواره افزود: فراهم سازی زمینه ارتقای سلامت جسمی و روحی مادران و کودکان، ایجاد زمینه مناسب جهت پرورش و رشد کودکان از لحاظ عاطفی، حسی و حرکتی و همچنین شناختی از طریق بازی‌های ورزشی، اجرای فعالیت‌های هنری و فکری از طریق بازی‌های گروهی با همسالان، گسترش و توسعه بازی‌های ورزشی و فعالیت‌های مختلف در بوستان‌های بانوان و در واقع افزایش نشاط اجتماعی مادر و کودک در سطح جامعه از اهداف مهم این جشنواره است.

وی با اشاره به روند ثبت نام شهروندان در این جشنواره هم خاطرنشان کرد: بعد از نامه نگاری با مناطق ۲۲ گانه، اطلاع رسانی و انتشار پوستر از طریق مناطق انجام و ثبت نام‌ها صورت گرفت. از هر منطقه ۱۲۰ نفر شرکت کننده در این جشنواره به ثبت رسیده که استقبال بی نظیر بوده است.

موسی‏نژاد ادامه داد: در جشنواره «مادر و کودک»، گذرهای مختلفی طراحی شده است؛ مثل گذرهای بازی‌های مادر و کودک، فعالیت‌های فرهنگی، بازی‌های فکری و همچنین غذاهای سالم.

وی یادآور شد: گروه «نفس‌های تازه شهر» هم که جزو گروه‌های مخاطب اداره کل امور زنان و خانواده هستند، در این جشنواره حضور دارند. همچنین در کنار گذرهای مختلف، ایستگاه‌های محیط زیست، بازی‌های فکری، خوردنی‌های سالم و.... در نظر گرفته شده است. شرکت کنندگان در این جشنواره می‌توانند از امکانات فضای ورزشی بوستان بانوان با ۵۰ درصد تخفیف بهره‌مند شوند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ