نتانیاهو، «قهرمان المپیک» در فرار از پذیرش مسئولیت شکست

اقتصاد ایران: پسر «آریل شارون» نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی و «قصاب صبرا و شتیلا» اذعان کرد که «نتانیاهوی ضعیف و ترسو قادر به ایجاد بازدارندگی در مقابل حزب الله و حماس نیست».

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «گیلعاد شارون» پسر آریل شارون نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در مقاله‌ای برای روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت نوشت که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر ضعیف و ترسوی اسرائیل قار به ایجاد بازدارندگی در مقابل هیچ خطری نیست.

پسر شارون در ادامه مقاله خود نوشت: آزاد کردن چهار اسیر اسرائیلی از ادوگاه النصیرات در نوار غزه، آن هم هشت ماه پس از حوادث هفتم اکتبر تغییری در تصویر کلی تحولات ایجاد نخواهد کرد.

وی همچنین باقی ماندن نتانیاهو و اعضای کابینه او و همچنین روسای نهادهای نظامی و امنیتی در سمت‌های خود را پس از اینکه نتوانستند به مسئولیت‌های خود عمل کنند، محکوم کرد، چرا که به اعتقاد او «آنها به نهادهای نظامی رژیم اشغالگر آسیب زده‌اند و صلاحیت حکمرانی بر زیردستان خود را از دست داده‌اند».

شارون تصریح کرد: اگر در بازی‌های المپیک مسابقه «فرار از مسئولیت» وجود داشت، نهادهای نظامی و امنیتی کنونی  اسرائیل همه مدال‌ها را به دست می‌آوردند. به عنوان مثال «بزالل اسموتریچ» عضو کابینه مدعی است که مسئولیت سهل‌انگاری و ناکامی بر عهده او نیست، اما او به عنوان وزیر دارایی مسئول شکست اقتصادی است.

پسر قصاب صبرا و شتیلا با بیان اینکه «نتانیاهو قهرمان بی رقیب المپیک در فرار از مسئولیت است و از پذیرش هر شکستی شانه خالی می‌کند»، با طرح چند سؤال پرسد: چه کسی مسئول این رسوایی در مقابل حزب الله و فرار از شمال است؟ چه کسی مسئول مدیریت نبرد شکست خورده هشت ماه پیش است؟ چه کسی حتی به ما گفت که در مقابل حماس و حزب الله بازدارندگی ایجاد شده است؟ این در حالی است که نتانیاهوی ضعیف و ترسو قدرا ایجاد بازدارندگی را در مقابل هیچ کسی ندارد.

این اظهارات پسر شارون در حالی است که چند روز پیش نیز رسانه های رژیم صیونیستی اظهارات مقامات سابق این رژیم را منتشر کردند که در آن به ضعف های اسرائیل در جنگ غزه و جبهه شمالی با حزب الله اشاره و تاکید کردند که اسرائیل در نهایت توانایی پیروزی را در این نبرد ندارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ