۵۵ سری جهیزیه به زوجین تحت پوشش بهزیستی استان مرکزی اهدا شد

اقتصاد ایران: اراک- مدیرکل بهزیستی استان مرکزی گفت: ۵۵ سری جهیزیه به زوجین تحت پوشش بهزیستی در مجموع به ارزش ۱۲ میلیارد ریال به مناسبت سالگرد ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) اهدا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود حسین آبادی پیش از ظهر چهارشنبه در آئین اهدای جهیزیه به زوجین تحت پوشش بهزیستی استان مرکزی اظهار کرد: رویکرد محوری سازمان بهزیستی کاهش فقر و گسترش عدالت در جامعه است که این مهم با جدیت در دولت سیزدهم دنبال شد.

وی افزود: ۱۶۰ خدمت تخصصی از سوی بهزیستی به ولی نعمتان این نهاد حمایتی ارائه می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی اضافه کرد: سال گذشته بالغ بر یک هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال جذب مشارکت‌ها در این استان صورت گرفته است.

حسین آبادی با اشاره به اینکه ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان از اقدامات این نهاد حمایتی به شمار می‌رود ادامه داد: همچنین انجام غربالگری مددجویان سبب شده شاهد تولد نوزادان معلول، نابینا و ناشنوا ناهنجار در استان نباشیم.

۵۵ سری جهیزیه به زوجین تحت پوشش بهزیستی استان مرکزی اهدا شد

وی با اشاره به اهدای ۵۵ سری جهیزیه به زوجین تحت پوشش بهزیستی در مجموع به ارزش ۱۲ میلیارد ریال به مناسبت سالگرد ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)،‌گفت: همچنین برقراری حق پرستاری بالغ بر ۲۲ میلیون ریال برای خانواده‌های دهک پایین پیش بینی شده است.

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی با اشاره استخدام معلولان در دستگاه‌های اجرایی استان تصریح کرد: در آزمونی که هفته گذشته برگزار شد نزدیک به ۱۲ هزار و ۸۰۸ نفر از معلولین دارای شرایط در آزمون ثبت نام کردند که سهم استان مرکزی از استخدام معلولان ۱۵۹ نفر بود و از این تعداد ۲۲ نفر استخدام بهزیستی می‌شوند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ