توزیع روزانه ۳۰۰ تن مرغ کشتار روز در بازار خوزستان

اقتصاد ایران: اهواز - رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان از توزیع روزانه ۳۰۰ تن مرغ کشتار روز در بازار استان و افزایش ۲ برابری میزان توزیع در مقایسه با پارسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید نبی‌پور پیش از ظهر امروز چهارشنبه در کارگروه تنظیم بازار خوزستان در سرسرای استانداری با اشاره به توزیع مناسب مرغ در بازار استان گفت: روزانه ۳۰۰ تن مرغ کشتار روز در بازار توزیع می‌شود که در مقایسه با پارسال که این رقم ۱۵۰ تن بوده است، افزایش ۲ برابری دارد.

وی با بیان اینکه در سه ماهه امسال نیز ۸۱۹ تن‌مرغ منجمد برای حفظ تعادل قیمت این کالا در بازار استان توزیع شد که نسبت به سال گذشته روند کاهشی داشته است، افزود: در این مدت همچنین ۱۲۸ تن گوشت قرمز منجمد، ۲ هزار و ۴۸ تن برنج، ۲۴ هزار و ۱۸۶ تن شکر توزیع شد و باید اعلام کرد ذخایر کالای اساسی در انبارهای استان مناسب است و نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

همچنین محمد راضی جلالی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با تاکید بر تقویت بازرسی هوشمند بر بازار گفت: سامانه‌های نظارت هوشمند کنونی تکمیل نیست و برای پوشش حداکثری بازرسی باید این سامانه‌ها تکمیل شوند، توزیع اقلام دولتی توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای به دلیل داشتن سامانه هوشمند کاملاً قابل رصد است و برای فروشگاه‌های خرد نیز این سیستم باید فعال شود.

وی افزود: با تعیین نرخ جدید قیمت کمیسیون‌های مشاوران املاک بازرسی از این مجموعه‌ها همچون سال گذشته با جدیت انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، خوزستان دارای ۹۰۰ واحد تولید مرغ است، اما میزان تولید مرغ در استان جوابگوی مصرف استان نیست.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ