۳۳ محله کم‌برخوردار در استان بوشهر شناسایی شد

اقتصاد ایران: بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: ۳۳ محله کم‌برخوردار در استان بوشهر شناسایی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای حمایت از کارگران و پیگیری مطالبات این قشر اقدامات خوبی صورت گرفته است و با جدیت به این موضوع ورود کرده‌ایم.

وی بیان کرد: تحقق مسوولیت‌های اجتماعی یکی دیگر از موضوعات مورد تاکید استاندار بوشهر است که ۱۶۰ میلیارد تومان در حوزه فرهنگی اختصاص داده شد و در ادامه نیز ۵۰ میلیارد تومان دیگر جذب می‌شود که این اعتبارات در دانشگاه‌ها و مراکز علمی، مدارس، مساجد و… هزینه می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به وضعیت مطلوب امنیتی در این استان اضافه کرد: استان بوشهر در آمار شرارت و سرقت دارای آمار بسیار خوبی است و دارای کمترین آمار وقوع و بیشترین کشفیات است.

مقابله با آسیب‌های اجتماعی

وی با اشاره به ورود به حوزه آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد: در زمینه پیشگیری از وقوع آسیب‌های اجتماعی اقدامات خوبی صورت گرفته و برای آگاه‌سازی و هوشیارسازی مردم در مقابل آسیب‌ها شاهد اقدامات خوبی هستیم.

پورات با اشاره به شناسایی ۳۳ محله کم‌برخوردار در استان بوشهر تصریح کرد: اقدامات فرهنگی، ورزشی، مذهبی و… در این محلات تقویت می‌شود و برای پیشگیری از آسیب‌ها در این مناطق عزم جدی داریم.

ساماندهی سواحل

وی با اشاره به فعالیت‌های ستاد ساماندهی سواحل در استان بوشهر گفت: ۵۰ ایستگاه در هشت شهرستان ساحلی استان بوشهر ایجاد شده و فعالیت‌های متنوعی را ارائه می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از تقویت نشاط اجتماعی به عنوان یک برنامه مهم اشاره کرد و افزود: در روستاهای استان بوشهر اقدامات گسترده‌ای در این زمینه انجام شده است.

تشکیل بانک اطلاعات بانوان تأثیرگذار

وی از تشکیل بانک اطلاعات بانوان تأثیرگذار استان بوشهر خبر داد و افزود: ۱۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر به حوزه زنان اختصاص یافته و شاهد فعالیت‌های گسترده‌ای صورت گرفته است.

پورات با اشاره به ایجاد ۷۹۰ شعبه اخذ رأی در استان بوشهر تاکید کرد: ۲۷ هیأت اجرایی تشکیل شده و هیأت‌های نظارت و بازرسی نیز شکل گرفته و اقدامات خوبی در راستای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی داریم.

وی افزایش سهم بومی‌ها در پتروشیمی‌ها را از اقدامات مهم دانست و اظهار کرد: در حال حاضر ۳۲ درصد نیروها بومی هستند که تلاش داریم به ۵۰ درصد برسد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ