فعالیت هزار موکب طی پویش «چله خدمت» در خراسان رضوی

اقتصاد ایران: مشهد- معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از فعالیت هزار موکب در پویش چله خدمت در استان خراسان رضوی خبر داد.

حجت‌الاسلام مرتضی همتی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با پویش چله خدمت اظهار کرد: بعد از شهادت آیت الله رئیسی و همراهانشان هزار موکب در زمینه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی در سطح استان مرتبط با برنامه شهدای خدمت فعالیت داشتند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: ویژه برنامه‌های چله خدمت علاوه بر شهرها در روستاهای استان با برنامه ریزی ائمه جماعات روستاها به صورت متمرکز برگزار شده است.

وی با اشاره به پویش چله خدمت در راستای جوانان و نوجوانان ابراز کرد: مسابقه قهرمان محله با همکاری آموزش و پرورش در بستر نرم افزار شاد ویژه دانش آموزان در سطح استان برنامه ریزی شد که این مسابقه در ارتباط با فعالیت نوجوانان در ترویج راه شهدای خدمت در محلات خود با استقبال خوبی برگزار شد.

همتی‌فر با بیان استفاده از ظرفیت نوجوانان در حوزه رسانه در راستای پویش چله خدمت خاطرنشان کرد: ویژه برنامه‌ای نیز برای معرفی دستاوردهای دولت آیت الله رئیسی از طریق نوجوانان بصه ورت اینترنتی انجام شد که در آن نوجوانان در مقابل دوربین در یک دقیقه هر آنچه در ارتباط با دستاوردهای دولت سیزدهم بوده را بیان می‌کنند که حدود ۸۰۰ اثر در این زمینه به دبیرخانه ما ارسال شده است.

فعالیت بانوان خراسان رضوی در پویش چله خدمت

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به فعالیت بانوان در پویش چله خدمت بیان کرد: ۸۰ نفر از بانوان در خصوص نحوه فعالیت بانوان در چله خدمت جلسات هم اندیشی را برگزار کردند که بتوانند در حوزه رسانه نیز از ظرفیت زنان در ترویج خدمات دولت آیت الله رئیسی استفاده شود.

وی تصریح کرد: هزار و هشتصد نفر از ائمه جماعات دستگاه‌های مختلف در استان در زمینه پویش چله خدمت همزمان با برگزاری نماز جماعت نیز به ترویج آثار و خدمات دولت سیزدهم با توجه به محتوای تبیینی ارسال شده از سوی سازمان تبلیغات اسلامی استان پرداختند.

همتی‌فر اظهار کرد: بعد از مراسم تشییع بزرگ شهدای خدمت در مشهد ویژه برنامه‌ای تحت عنوان عرض تسلیت به خانواده آیت الله رئیسی توسط بانوان صورت گرفت و همچنین ویژه برنامه‌ای نیز در حسینیه آیت الله شیرازی با حضور گسترده بانوان نیز برگزار شد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به هدف پویش چله خدمت گفت: با توجه به عدم بیان ویژگی‌های شخصیتی و دولت شهید آیت الله رئیسی و همراهانشان در زمان حیات شأن حقیقتاً ظلم بزرگی در حق ایشان بود تا دستاوردهای شخصیتی و دولت ایشان تبیین نشود.

وی تاکید کرد: عظمت و بزرگی شخصیت آیت الله رئیسی هر روز از دیروز برای ما بیشتر عیان می‌شود و امیدواریم دولتمردان و مدیران در سطح کشور راه شهید آیت الله رئیسی را ادامه دهند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ