اقدامات راهگشایی با ایجاد نگرش در میان معلمان اجرا می‌شود

اقتصاد ایران: اصفهان-مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: با ایجاد نگرش از میان مدیران و معلمان می‌توان اقدامات راهگشایی را اجرایی کرد و همچنین از ظرفیت مطلوب دانشگاه فرهنگیان نباید غافل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمدرضا ابراهیمی ظهر چهارشنبه در گردهمایی مدیران کل و معاونان آموزش ابتدایی ادارات کل آموزش و پرورش کشور اظهار داشت: اصفهان مهد تمدن و فرهنگ ایران اسلامی و مقر سه حکومت مقتدر آل بویه، سلجوقیان صفویه است که در جریان انقلاب اسلامی نیز حماسه آفرید چنان‌که در روز ۲۵ آبان ۳۷۰ نفر از فرزندان خود را تشییع کرد.

وی افزود: اصفهان شهری است که در گلستان شهدای خود در تخت پولاد ۸ هزار شهید را در آغوش گرفته است و مفاخر بسیاری همچون مرحوم پرورش و مرحوم آیت الله ناصری نیز در این قبرستان مدفون هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان اذعان داشت: استان اصفهان دارای بیش از ۵۷۰۰ شهید دانش‌آموز و بیش از ۳۴۵ شهید معلم است و این، نشان از جایگاه والای ایثار و شهادت در میان مردم این استان دارد.

وی بیان داشت: مهم‌ترین و اصلی‌ترین افرادی که می‌توانند در اجرای برنامه درسی ملی نقش‌آفرین باشند معلمان و مدیران هستند؛ چرا که مدیر می‌تواند تمام ناشدنی‌ها را شدنی و شدنی‌ها را ناشدنی کند و راهکار حل این مسئله، تبیین لایه به لایه راهکارها است.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: با ایجاد نگرش از میان مدیران و معلمان می‌توان اقدامات راهگشایی را اجرایی کرد و همچنین از ظرفیت مطلوب دانشگاه فرهنگیان نباید غافل شد تا برنامه درسی به عنوان یک واحد آموزشی به دانشجو معلمان ارائه شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ