کشفیات سوخت قاچاق در استان بوشهر ۴۷۹ درصد افزایش یافت

اقتصاد ایران: بوشهر- مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری بوشهر گفت: کشفیات سوخت قاچاق در استان بوشهر ۴۷۹ درصد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم عرب‌زاده صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وضعیت امنیتی بسیار خوبی را در استان بوشهر شاهد هستیم و در ارزیابی‌های وزارت کشور استان بوشهر دارای رتبه‌های برتر در شاخص‌های مختلف است.

مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری بوشهر با اشاره به گسترش سامانه‌های پایش تصویری در استان بوشهر خاطرنشان کرد: اخیراً ۴۶ سمانه پایش تصویری در سطح استان بوشهر عملیاتی شده است.

کاهش ۶۷ درصدی شرارت

وی با اشاره به تشکیل ستاد امنیتی انتخابات در استان بوشهر اضافه کرد: خوشبختانه قبل، حین و بعد از انتخابات شاهد وقوع جرایم انتخاباتی نبودیم و انتخابات با امنیت کامل برگزار شد.

عرب‌زاده با اشاره به کاهش وقوع شرارت در استان بیان کرد: وقوع شرارت در استان ۶۷ درصد کاهش یافته و در اکثر جرایم خشن، استان بوشهر کمترین میزان وقوع را داشته است.

کاهش ۱۵ درصدی سرقت‌ها

وی با اشاره به اینکه در استان بوشهر شاهد کاهش ۱۵ درصدی سرقت‌ها و افزایش ۵۲ درصدی کشفیات بوده‌ایم تاکید کرد: میزان کشف به وقوع سرقت‌ها در استان ۶۷ درصد است.

مدیرکل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری بوشهر از کاهش ۵ درصد تلفات تصادفات در این استان خبر داد و گفت: دستگیری و طرد اتباع غیرمجاز بیگانه در استان بوشهر ۷۲ درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به کشف ۱۹.۹ میلیون لیتر سوخت قاچاق در سال گذشته افزود: کشفیات سوخت قاچاق ۴۷۹ درصد و کشف کالای قاچاق در استان ۱۱۲ درصد افزایش یافته است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ