فراخوان سومین دوره دوسالانه جایزه شهید حاج قاسم سلیمانی

اقتصاد ایران: دبیر اجرایی دوسالانه جایزه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، از برگزاری سومین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت خبر داد.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، «حسن علایی فعال» دبیر اجرایی سومین دوره دوسالانه جایزه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، از برگزاری سومین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت خبر داد و اظهار داشت: سومین دوره جایزه شهید حاج قاسم سلیمانی با اعلام فراخوان به‌صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با اشاره به فرایند برگزاری سومین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت تصریح کرد: «محسن پرویز» به عنوان دبیر علمی سومین دوره جایزه شهید حاج قاسم سلیمانی تعیین شده است و بزودی با تشکیل شورای علمی و انتخاب سرگروه‌های داوری، کار خود را شروع خواهد کرد.

جمع‌آوری آثار پژوهشی منتشرشده در سال‌های 1401 و 1402

علایی فعال در تشریح برنامه‌های سومین دوره دوسالانه جایزه شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: در این دوره همانند دو دوره گذشته، قرار است کتاب‌های پژوهشی منتشرشده طی سال‌های 1401 و 1402 جمع‌آوری، بررسی و مورد ارزیابی قرار گیرند و همچنین پایان‌نامه‌های دکتری دفاع شده در سال‌های 1401 و 1402 نیز جمع‌آوری، بررسی و ارزیابی خواهند شد.

دبیر اجرایی سومین دوره دوسالانه جایزه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیان داشت: در این دوره قرار است مجلات و فصلنامه‌های پژوهشی منتشرشده طی سال‌های 1401 و 1402 هم جمع‌آوری، بررسی و مورد ارزیابی قرار گیرند.

بررسی آثار در شش گروه داوری

وی با بیان این‌که آثار ارسالی در شش گروه داوری بررسی خواهند شد، به این گروه‌ها اشاره کرد و گفت: این گروه‌ها عبارتند از گروه داوری پژوهش‌های نظامی، امنیتی؛ گروه داوری پژوهش‌های حقوقی و بین‌الملل؛ گروه داوری پژوهش‌های اجتماعی، اقتصادی؛ گروه داوری پژوهش‌های سیاسی، تاریخی؛ گروه داوری پژوهش‌های فرهنگی، ادبی و گروه داوری مجلات، فصلنامه‌ها و مقالات پژوهشی.

دبیر اجرایی سومین دوره دوسالانه جایزه شهید حاج قاسم سلیمانی به شناسایی و تجلیل از پژوهشگران نمونه سومین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس اشاره و بیان کرد: شناسایی و تجلیل از مراکز پژوهشی نمونه در داخل کشور و همچنین مراکز پژوهشی بین‌المللی در خارج از کشور از دیگر اقداماتی است که همانند دو دوره گذشته انجام خواهد شد.

فراخوان مقالات پژوهشی

علایی فعال با بیان اینکه در این دوره قرار است علاوه بر آثار پژوهشی مکتوب و پایان‌نامه‌های دکتر، برای مقالات در این حوزه نیز سهمی را قرار دهیم، تصریح کرد: با فراخوان ارائه مقاله توسط پژوهشگران و نویسندگان و طرح موضوعات، قصد داریم تا تنوع کار‌های پژوهشی در حوزه دفاع مقدس و مقاومت را گسترش دهیم و بر همین اساس تلاش می‌کنیم تا بهترین مقالات پژوهشی را به مخاطبین در این حوزه معرفی نماییم.

علایی فعال افزود: علاوه بر این، در این دوره قرار است موضوعات پژوهشی که توسط مراکز پژوهشی و تحقیقاتی انجام‌شده مورد بررسی قرار گیرند.

وی با بیان این‌که مهلت ارسال آثار، شهریور سال 1403 است، گفت: برنامه‌ریزی‌های دقیقی انجام شده تا بعد از بررسی و ارزیابی آثار ارسالی و مشخص شدن برگزیدگان در گروه‌های مختلف، مراسم اختتامیه، 25 آذر سال 1403 مصادف با روز پژوهش، برگزار شود.

انتهای پیام/ 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ