انتخابات و اربعین، ۲ ماموریت مهم پلیس در سال‌ جاری است

اقتصاد ایران: جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا گفت: امروز در مجموعه فراجا برای سال جاری دو مأموریت مهم و حساس وجود دارد که یکی انتخابات و دیگری مأموریت بزرگ و معنوی اربعین است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمد شرفی در بیست‌وهفتمین همایش سراسری فرماندهان، مدیران و رؤسای انتظامی کشور و با تبریک ایام پرخیر و برکت ماه ذی‌الحجه و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت اظهار کرد: اخلاص و عملکرد رئیس‌جمهور شهید و همراهان وی ستودنی بود و امیدواریم خداوند توفیق خدمت به ما عنایت داشته باشد و ما را نیز از ادامه‌دهندگان راه شهدا قرار دهد.

وی افزود: امروز در مجموعه فراجا برای سال جاری دو مأموریت مهم و حساس وجود دارد که یکی انتخابات و دیگری مأموریت بزرگ و معنوی اربعین است که باید تلاش کنیم این دو مأموریت پیش رو به‌نحو احسن انجام شود، کارکنان انتظامی به اعتقاد من با اخلاص و فداکاری در حال خدمت و انجام وظیفه هستند که از همین جا از یکایک این عزیزان برای پیش‌برد اهداف و برنامه‌های مجموعه فراجا تشکر می‌کنم.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا ادامه داد: در مأموریت اربعین باید با اشراف اطلاعاتی به موضوعات و تشدید اقدام‌های مراقبتی و پایش مرزی و آمادگی هرچه بهتر برای مقابله با اقدامات بیوتروریسمی، تسهیل شدآمدی و نظارت بر ایمنی در تردد زائران اهتمام ورزیم.

سردار شرفی تاکید کرد: باید افزایش توان کنترل‌های امنیتی همراه زائران، پیشگیری از ورود و خروج موادمخدر، کالای قاچاق و اقلام ممنوع، تقویت سیستم‌های کشف و خنثی‌سازی بمب و تله‌های انفجاری و مدیریت پارکینگ‌ها در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به راهبردهای فراجا در مأموریت اربعین سال ۱۴۰۳ خاطرنشان کرد: کاهش نیروی انسانی و تمرکز بر مدیریت هوشمندانه، تمرکززدایی و افزایش اختیارات فرماندهان استان‌ها، تکمیل ظرفیت‌های اسکان و قرارگاه‌های فرماندهی و توسعه سامانه سجاد و ایجاد سهولت خدمات گذرنامه‌ای از جمله راهبردهای تعیین شده است.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا با اشاره به افزایش ظرفیت‌های چاپ گذرنامه با استفاده از ظرفیت‌های سازمانی و تأمین نظم و امنیت پایدار مراسم راهپیمایی اربعین اضافه کرد: تمرکز بر توانمندی‌های درون‌سازمانی و پیگیری مطالبات برون‌سازمانی از جمله مواردی است که مورد تاکید است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ