مهمانی کیلومتری غدیر در سطح شهر اردبیل برگزار می شود

اقتصاد ایران: اردبیل- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: همزمان با عید غدیر و دهه امامت و ولایت مهمانی کیلومتری غدیر در سطح شهر اردبیل برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده صبح چهارشنبه در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی با محوریت «گفتمان مقاومت، چله خدمت، دهه ولایت و امامت و محرم الحرام» در اردبیل اظهار کرد: تبیین پیوند غدیر و انقلاب در اولویت برنامه های دهه ولایت و امامت قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه سیاست گذاری و راهبری فرهنگی از وظایف ستاد ساماندهی شئون فرهنگی است، خاطرنشان کرد: هماهنگی در عملیات فاخر فرهنگی و مناسبات ملی و مذهبی برعهده تبلیغات اسلامی است و این امر با مشارکت ادارات و آحاد مختلف مردم اجرا می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل برپایی عملیات غدیر و مهمانی کیلومتری در سطح شهر را از برنامه های مهم این اداره کل عنوان کرد و گفت: محوریت بخشی به برنامه های غدیر با موضوع «جریان مقاومت» و نیز تلفیق این برنامه ها با موضوع چله خدمت و انتخابات مورد تاکید سازمان تبلیغات اسلامی است.

حجت الاسلام جعفرزاده تبلیغ برای مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات را برنامه مهم در ایام غدیر دانست و افزود: آیات مرتب با دهه امامت و ولایت، جریان مقاومت با توجه به تحولات اخیر، آماده و در اختیار ادارات، فعالان فرهنگی و تبلیغی برای تبیین در مناسبات پیش رو قرار گرفته است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از ادارات، نهادها، گروه‌های و تشکل های فرهنگی و دینی خواست؛ برای برگزاری پربار برنامه های دهه امامت و ولایت، ایام انتخابات و چله خدمت و نیز استقبال از ماه محرم هم اندیشی و هم افزایی لازم را با اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل داشته باشند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ