تمام ظرفیت ها برای مقابله با تهدیدات امنیتی انتخابات استفاده شود

اقتصاد ایران: اراک- معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: رزمایش‌های متعدد توطئه‌ دشمنان را خنثی کرد اما باید تمام ظرفیت‌ها در مقابله با تهدیدات امنیتی انتخابات در حوزه سایبری استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدعلی قمی پیش از ظهر سه‌شنبه در نشست رابطین پدافند غیرعامل استان مرکزی با بیان اینکه روش برخورد دولت‌ها با پدافند براساس برداشت سیاسی خواهد بود، گفت: پدافند غیرعامل در استان‌ها باید برنامه حفاظت از زیر ساخت‌ها را در دستور کار قرار دهند.

وی افزود: به طور حتم شناخت تهدیدات، توسط رابطین پدافند غیرعامل اثرگذار است و تنها با این رویه می‌توان اقدامات مقابله‌ای را انجام و عملیاتی کرد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه تهدیدات امنیتی در انتخابات، مربوط به حوزه سایبری است از این رو باید ملاحظات لازم زیرساختی مورد توجه قرار بگیرد و به مولدهای اضطراری مجهز و با آگاهی ازظرفیت‌ها و آسیب‌ها به منظور جلوگیری از تهدیدات، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم انجام شود.

معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: ملت ایران همواره با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول ۴۵ سال گذشته موفق شدند انواع تهدیدات دشمنان را خنثی کرده وبه طور حتم این اقتدار و ایستادگی همچنان تداوم دارد.

وی با بیان اینکه همواره باید برنامه برگشت‌پذیری به شرایط قبل از حادثه و تهدید مورد توجه رابطین پدافند غیرعامل باشد، گفت: در شرایط بحران و حساس نباید خدمات ضروری به مردم مردم قطع و نادیده گرفته شود که نمونه آن حادثه پمپ بنزین و نیز انفجار خط لوله گاز بود چرا که دشمن از این موارد برای پیشبرد اهداف خود استفاده خواهد کرد هرچند با رزمایش‌های به هنگام تمام توطئه‌های دشمن خنثی شد.

معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور در ادامه به سابقه شکل‌گیری سازمان پدافند غیرعامل اشاره کرد و گفت: عمر پدافند غیرعامل طولانی و به قدمت عمر بشر با هدف مقابله با تهدیدات دشمن شکل گرفته است.

سردار قمی افزود: در شرایط کنونی تهدیدات انسان‌ساز، متنوع و هدفمند شکل گرفته است از این رو باید تدابیر لازم در راستای مقابله با انواع تهدیدات اندیشیده شود.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست‌جمهوری گفت: جمهوری اسلامی از جمله کشورهایی است که انتخابات زودهنگام ندارد اما با شهادت آیت الله رئیسی، کشور را با برگزاری انتخاب زودهنگام مواجه کرد.

سردار قمی گفت: معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی با رأی ۱۸ میلیون نفر برگزیده ریاست جمهوری و با استقبال ۲۵ میلیون نفر بدرقه خانه ابدی شد، افزود: شهادت رئیس جمهور خدوم و فقید مردم را داغدار کرد اما با درایت رهبری خلالی در امورات کشور ایجاد نشد و این نشان از نقش و جایگاه رهبری برابر با قانون اساسی است.

سردار قمی تاکید کرد: امید است مردم با مشارکت گسترده خود در انتخابات رئیس جمهوری فردی در تراز انقلاب اسلامی را انتخاب کنند که ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ