لزوم ورود سرمایه‌گذاران به اجرای پروژه‌های عمران شهری سنندج

اقتصاد ایران: سنندج_رییس شورای اسلامی شهر سنندج گفت: ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی به اجرای پروژه‌های عمران شهری در سنندج ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، عزت رضایی ظهر یکشنبه در مراسم کلنگ‌زنی پروژه تقاطع غیر همسطح تکیه و چمن «اتصال تکیه و چمن به کمربندی آبیدر» در سنندج که با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی صورت گرفت، اظهار کرد: این پروژه با هدف کاهش معضلات ترافیکی که امروز یکی از مطالبات جدی مردم است اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی ۶ ماهه برای اجرای این پروژه صورت گرفته است، عنوان کرد: امیدواریم در سالجاری شاهد کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از پروژه‌های بزرگ‌تر در حوزه رفع مشکلات ترافیکی و خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به شهروندان باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج افزود: تقاطع غیر همسطح سه راهی نایسر و کمربندی این ناحیه منفصل شهری از دیگر مطالبات مردم و مورد تاکید اعضای شورای اسلامی شهر سنندج است که امیدواریم با همراهی بخش‌های مختلف و تلاش مجموعه شهرداری شاهد تحقق آن باشیم.

رضایی بر ضرورت ورود بخش خصوصی به اجرای پروژه‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری در این بخش تاکید کرد و گفت: از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی درخواست داریم در راستای آبادانی هرچه بیشتر شهر زیبای سنندج به پروژه‌های عمرانی ورود پیدا کنند.

ابراهیم‌آبادی رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر سنندج نیز در مراسم کلنگ‌زنی این پروژه اظهار کرد: متأسفانه در گذشته پیش‌بینی‌های لازم برای توسعه شهر و افزایش ترافیک شهری انجام نگرفته الان اجرای رینگ‌ها می‌تواند بخش زیادی از ترافیک شهری را کم کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه ۴۰ درصد از بار ترافیکی شهر سنندج روی رینگ آبیدر افتاده است برای کاهش این بار ناگزیر به استفاده از زیرگذر و روگذرها هستیم.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر سنندج افزود: اجرای این پروژه‌ها سرعت رهاسازی ترافیک را بالا می‌برد اما از سوی دیگر ایجاد، تعمیر و نگهداری این روگذر و زیرگذرها بسیار زیاد است از این رو به نیابت از اعضای شورا انتظار داریم سازمان مدیریت برنامه ریزی استان مبالغی را به شهرداری اختصاص دهد.

ابراهیم‌آبادی خاطرنشان کرد: الان یکی از گره‌های ترافیکی اصلی شهر سنندج میدان بسیج است که اجرای پروژه‌های لازم در این محدوده در راستای کاهش ترافیک نیاز به نگاه ویژه مسئولان برای تخصیص و تأمین اعتبارات دارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ