بن گویر: آمده‌ام تا ملت اسرائیل را نجات دهم!

اقتصاد ایران: ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی ضمن تایید خبر خروج بنی گانتس و حزبش از ائتلاف حاکم ادعا کرد برای نجات ملت اسرائیل در صحنه حاضر است.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های عبری زبان زبان خبردادند ایتامار بن گویر در یک نشست که امروز یک شنبه برگزار شد تاکید کرد، من به وضوح اعلام کردند که اگر آنها به توافق دست پیدا کنند و توافقی را امضا کنند که باعث شود ما پرچم سفید را برافرازیم، من دیگر نخواهم بود.

او در عین حال ادعا کرد که خوشحال است که در حال حاضر در چنین شرایطی قرار نداشته و خبری از توافق نخواهد بود و چون این مسئله فعلا مطرح نیست من هم تهدیدها و تحریم‌‌هایی را اعمال نمی‌کنم.

به زعم بن گویر او برای نجات ملت اسرائیل در اینجا حاضر است و در همین راستا تلاش می‌کند.

واللا نیوز در گزارشی در این رابطه اعلام کرد، بن گویر در این نشست که بعد از ظهر یکشنبه برگزار شد پیشاپیش خبر خروج بنی گانتس عضو کابینه جنگ را از ائتلاف حاکم رسانه‌ای کرد و گفت او در یک بیانیه که امشب آن را قرائت می‌کند، خروجش از ائتلاف را اعلام خواهد کرد.

به گفته بن گویر: بعداز خروج بنی گانتس از کابینه او از نتانیاهو خواهد خواست تا قدرتمان را به شکل واقعی و نه آنگونه که تا به امروز نمایان شده است، نشان دهد.

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با انتقاد از بنی گانتس گفت: در جریان توافق برای ورودش به ائتلاف تصور می‌کردیم که او باعث خلق وحدت می‌شود اما او در واقع باعث هرج و مرج و پیشبرد برنامه‌های سیاسی خود شد، من به او می‌گویم، بنی برو به سلامت.

بن گویر در مورد برنامه هایش برای مشکلات اسرائیل هم گفت: نگاه من آن است که غزه را اشغال و با حزب الله وارد جنگ شویم، من سال‌ها قبل از حادثه 7 اکتبر خواهان بمباران غزه شده بودم، خواهان ممنوعیت ورود ساکنان غزه به اسرائیل شده و بر اشغال غزه تاکید می‌کردم، ما باید با حزب الله بجنگیم گزینه دیگری نداریم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ