سرنوشت مبهم کاپیتان؛ کوچ حاجی‌صفی به اصفهان، تبریز یا تهران؟

اقتصاد ایران: تهران- ایرنا- کاپیتان سابق تیم ملی ایران با اتمام سوپرلیگ یونان، وضعیت مبهمی برای ادامه حضور در آ.ا.ک آتن دارد.

به گزارش یکشنبه‌شب ایرنا، در نقل و انتقالات تابستانی فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ فوتبال اروپا بود که احسان حاجی‌صفی تصمیم گرفت به سوپرلیگ یونان برود و پیراهن آ.ا.ک آتن را بپوشد. او قراردادی ۲ ساله با آ.ا.ک بست تا همراه این تیم برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ یونان تلاش کند. حاجی‌صفی در آ.ا.ک روزهای موفقی را گذراند و خیلی زود به ترکیب اصلی رسید و جایگاه خود را مستحکم کرد. حتی خرید میلاد محمدی هم باعث نشد تا موقعیت کاپیتان سابق تیم ملی در ترکیب ثابت آ.ا.ک آتن به خطر بیافتد.

پایان فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ لیگ یونان با اتمام قرارداد احسان با آ.ا.ک مصادف شد؛ تیمی که قهرمان سوپرلیگ یونان شده بود و ماتیاس آلمیدا- سرمربی آرژانتینی- نیز رضایت کاملی از عملکرد مدافع- هافبک ایرانی خود داشت. به همین دلیل قرارداد حاجی‌صفی تمدید شد، آن هم به مدت یک به علاوه یک سال. یعنی حاجی‌صفی بر اساس این قرارداد فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ را برای آ.ا.ک به میدان رفت و حالا برای سال بعد باید با مسئولان این باشگاه یونانی به توافق برسد.

احسان ۳۴ ساله شده و حضور در تیم ملی را نیز از دست داده است. او با اینکه هنوز در فوتبال اروپا حضور دارد، یکی از بازیکنان کلیدی آ.ا.ک محسوب می‌شود و این فصل نیز در لیگ اروپا به میدان رفته اما قربانی جوانگرایی در تیم ملی شده است. به همین دلیل شرایط قراردادی او با آ.ا.ک آتن نیز شاید تغییر کند. حاجی‌صفی از فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ تا ۲۰۲۴-۲۰۲۳ و در طول ۳ سال ۹۵ بار در رقابت‌های مختلف در ترکیب آ.ا.ک قرار گرفته و ۳ گل زده و ۸ پاس گل داده است. او برای آ.ا.ک حتی در پست مدافع میانی نیز به میدان رفت و آلمیدا حداقل تا میانه‌های فصل قبل مدام از بازیکن ایرانی تیمش تعریف و تمجید می‌کرد.

حاجی‌صفی که سابقه بازی برای سپاهان، تراکتور، اف‌اس‌وی فرانکفورت، پانیونیوس و المپیاکوس را نیز در کارنامه دارد، باید منتظر بماند و شرایط را برای ادامه همکاری با باشگاه یونانی بسنجد. احسان با ۱۴۲ بازی ملی علاقه‌مند به ادامه حضور در آ.ا.ک است اما باید دید که آیا مدیران و کادرفنی باشگاه یونانی نیز چنین نظری دارند یا نه! اگر شرایط برای ادامه حضور حاجی‌صفی در یونان میسر نشود، آنوقت می‌توانیم شاهد بازگشت او به لیگ ایران باشیم. باشگاه‌هایی نظیر استقلال، تراکتور، سپاهان و پرسپولیس می‌توانند گزینه‌های اصلی او باشند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ