واشنگتن در عملیات دیروز از اسرائیل حمایت کرد

اقتصاد ایران: مشاور امنیت ملی کاخ سفید در مصاحبه‌ای به وقوع جنایت علیه مردم مظلوم فلسطین در عملیات دیروز صهیونیست‌ها در النصیرات واقع در مرکز نوار غزه اذعان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید امروز یکشنبه در مصاحبه با شبکه تلویزویونی «سی ان ان» و «اِی بی سی نیوز» در سخنانی به جنگ اشغالگران قدس با مردم مظلوم غزه و نیز موضوع اوکراین اشاره کرد.

مشاور امنیت ملی کاخ سفید در خصوص تحولات غزه اذعان کرد: غیرنظامیان فلسطینی در جریان آزادی گروگان‌ها (جنایت دیروز در النصیرات) در غزه کشته شدند. ما از اسرائیل برای یافتن گروگان‌ها (اسیران) در غزه حمایت کردیم.

وی که باز هم نخواست به ارتکاب جنایت‌های متعدد از سوی صهیونیست‌ها اشاره بیشتری داشته و بر آن صحه بگذارد، با تکرار ادعای پیشین مقامات کشورش مدعی شد: حماس مردم فلسطین را به خطر می‌اندازد! فلسطینی‌ها و همه ما به توافق نیاز داریم و حماس باید برای دستیابی به آن تحت فشار قرار گیرد!

«جیک سالیوان» مدعی شد: ما خواهان برقراری آتش بس (در غزه) هستیم، اما بدون موافقت حماس با این توافق، این امر محقق نمی‌شود. ما ماه ها است که از اسرائیل در بازگرداندن گروگان‌ ها (اسیران) از غزه حمایت می‌ کنیم و نه فقط در طول این فرآیند (جنایت دیروز در النصیرات).

سالیوان با ادعای اینکه تأیید اطلاعات مقامات فلسطینی درباره ۲۰۰ کشته در عملیات دیروز شنبه دشوار است، مدعی شد که حقیقت هرگز مشخص نخواهد شد!

مشاور امنیت ملی کاخ سفید در اشاره به موضوع اوکراین هم گفت: کی یف از مجوز انجام حملات با تسلیحات آمریکایی در خاک روسیه بهره منده شده است.

این مقام آمریکایی افزود: ایالات متحده هیچ تصمیمی برای گسترش زرادخانه هسته‌ای خود نگرفته است و این روند ممکن است ماه‌ها و سال‌ها طول بکشد!

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ