نتانیاهو: اسرائیل در ۷ جبهه در حال جنگ است

اقتصاد ایران: نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعتراف کرد، رژیمش در حال حاضر در هفت جبهه در حال جنگ است، در حالی که تاکنون هیچ دستاوردی در جنگ غزه محقق نشده است.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، پایگاه خبری 0404 در گزارشی اعلام کرد، بنیامین نتانیاهو در نشستی که با نمایندگان خانواده‌‌هایی که در جنگ غزه کشته شده‌اند، اعلام کرد، اسرائیل در حال حاضر در 7 جبهه مشغول جنگ است.

در این نشست که در دفتر نخست وزیری برگزار شد، نتانیاهو در توجیه سیاست خود مدعی شد، تل‌آویو ملزم به تحقق پیروزی قاطع است زیرا نه تنها به دلیل تلفاتی که دادیم بلکه به دلیل تامین آینده اسرائیل باید به این مهم دست پیدا کنیم و راه دیگری نداریم.

نتانیاهو با اعتراف تلویحی به تخیلی بودن این هدف گفت: با وجود آن که هیچ کس دورنمایی برای این هدف نمی‌بیند اما ما آن را می‌بینیم.

به گزارش این رسانه عبری زبان: نخست وزیر (رژیم صهیونیستی) در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد، ما در سایه وجود محور ایرانی آینده‌ای نخواهیم داشت.

نتانیاهو سپس با اشاره به درخواست‌های گسترده جامعه اسرائیل برای امضای توافقنامه مبادله اسرا هم گفت: در رابطه با درخواست‌های حماس که متاسفانه در داخل هم بسیاری از آن حمایت می‌کنند، از ما خواسته می‌شود متعهد به پایان دادن به جنگ شویم این درخواست در حالی صورت می گیرد که ما تاکنون به هیچ یک از اهداف اعلام  شده خود نرسیده‌ایم.

این سخن نتانیاهو نیز اعتراف دیگری از سوی راس هرم اداره جنگ در رژیم صهیونیستی در مورد بی نتیجه ماندن جنگ بعد از 8 ماه از آغاز آن دارد.

نتانیاهو همچنین اعتراف کرد، فقط برای آنکه بدانید ما در چه شرایطی قرار داریم، باید بگویم که ما در هفت جبهه در حال جنگ هستیم، اولین آنها علیه حماس است بعد از آن ما علیه حزب الله هم در حال جنگ هستیم، علیه حوثی‌ها، علیه گروه‌های شبه نظامی در عراق و سوریه و علیه ایران هم می‌جنگیم و در عین حال در داخل هم با اسرائیلی‌ها در جنگ و تقابل قرار داریم و با دادگاه کیفری بین المللی نیز رو در رو هستیم.

نتانیاهو در سخنان خود همچنین اعتراف کرد، همه چیز در راستای از بین بردن ما و اخراج ما از این سرزمین در حال انجام شدن است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ