رییس جمهور آینده ادامه دهنده راه و منش شهید رییسی باشد

اقتصاد ایران: ساری- معاون فرهنگی و آموزشی تبلیغات اسلامی مازندران گفت: رییس جمهور آینده باید ادامه دهنده راه، منش و سیاست شهید رییسی باشد.

حجت الاسلام علی اکبر درخشنده در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان این که شاهد نامزدی چهره‌های مختلف در عرصه انتخابات هستیم، گفت: این روزها شورای نگهبان در حال رصد دقیق صلاحیت‌ها و احراز توانمندی‌های این نیروهای خدوم به نظام و اسلام و انقلاب است.

وی گفت: امیدواریم همانند سال‌ها و دوره‌های مختلف انقلاب اسلامی، شورای نگهبان فرایند تأیید صلاحیت‌ها را در این دوره نیز با دقت هرچه بیشتر انجام دهد و انشالله نیروهایی که پا به عرصه انتخابات گذاشتند با معرفی بیشتر و ارائه برنامه‌های هرچه کامل‌تر بتوانند گفتمان انتخابات و مردم سالاری دینی را ارتقا دهند.

حجت الاسلام درخشنده افزود: آنچه که در جمهوری اسلامی ایران شاهد هستیم، انتخابات سالم، صالح و آزادانه است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران گفت: در انتخابات جمهوری اسلامی ایران همه طیف‌ها و گروه‌ها حضور دارند و مردم بدون هیچ اکراه و اجبار و به صورت آزادانه در انتخابات شرکت و گزینه مد نظر را انتخاب می‌کنند و آن دولت با همان شعارها، رویکرد و ریل گذاری اعلام شده مسیر را ادامه می‌دهد.

وی گفت: آنچه که ما در دوره‌های متعدد ریاست جمهوری تجربه کردیم این بود هر چقدر مشارکت مردم در انتخابات بیشتر بود و هرچه رأی یک رئیس جمهور بالاتر بود، اقتدار، قدرت و نفوذ رأی و حرفش در جوامع جهانی و بین‌المللی بیشتر بود.

حجت الاسلام درخشنده گفت: لذا حکیم و سکاندار نظام و انقلاب و رهبر معظم انقلاب در همه دوره‌ها به ویژه در این دوره که ملت داغدار خادم جمهور هستند بر مشارکت بالای مردم در انتخابات تاکید داشته‌اند.

وی افزود: آن چیزی که ما باید نسبت به خون شهیدان به ویژه شهدای خدمت خود را متعهد بدانیم این است که همان طور که شهید جمهور خالصانه و از باب عمل به تکلیف شب و روز و مجاهدانه تلاش می‌کرد، شخصی را از جنس رئیس جمهور مجاهد، انقلابی، معتقد به آرمان‌های انقلاب، متعهد به دستورات، ابلاغ‌ها و دستورات و مبانی فکری حضرت امام و پیرو سیاست‌های مقام معظم رهبری انتخاب کنیم و باید ادامه دهنده راه، منش و سیاست شهید رئیسی باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ