«شهادت» مدال افتخاری است که به هر کس نمی‌دهند

اقتصاد ایران: اهواز- نماینده ولی فقیه در خوزستان در مراسم سالگرد شهید قنبری گفت: مسیر شهادت برای عزیزان انتظامی باز است خدا این مدال افتخار را به هر کسی نمی‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد عصر امروز پنجشنبه در مراسم سالگرد شهید قنبری اظهار کرد: از حضور ارزشمند همه شما بزرگواران و خانواده معزز شهدا، جانبازان و آزادگان سلحشور این یادگاران هشت سال دفاع مقدس و همچنین از سردار میرفیضی که بستر این مراسم را فراهم کردند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به اهمیت دهه ولایت بیان کرد: همه عزیزانی که اثرگذار هستند ستادی تشکیل دهند تا امسال دهه ولایت در استان خوزستان خیلی برجسته‌تر و پر رنگ تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به سیره شهید پروری مردم شهرستان صیدون، به سهم برجسته قوم لر بختیاری در انقلاب اشاره کرد و گفت: مسیر شهادت برای عزیزان انتظامی باز است خدا این مدال افتخار را به هر کسی نمی‌دهد لذا از همین جا از زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی که در ایجاد امنیت در کل کشور به خصوص استان خوزستان تلاش و کوششی جهادی دارند به سهم خود تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: اشخاصی که خالصانه در عرصه میدان جهاد باشند مثل شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای دیگری همچون شهید قنبری، خون این شهیدان بسیار با برکت است چراکه با ریخته شدن خونشان امنیت پایدار می‌شود.

حجت‌الاسلام موسوی فرد به شهادت آیت الله رئیسی و خدمات ارزنده ایشان در استان خوزستان اشاره و اظهار کرد: اخلاص، مردم داری و خستگی ناپذیری آیت الله رئیسی بود که مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی در حرم مطهر کلید واژه‌هایی را به کار برد که نسبت به کمتر کسی این گونه تعابیر را به کار می‌برد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات ریاست جمهوری بسیار اهمیت دارد، گفت: موضوع انتخابات آنقدر مهم است که مقام معظم رهبری درباره آن فرمودند «مردم بدانند که هر رأی شما می‌تواند سالیان سال در جامعه اثر داشته باشد».

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ