انتقاد رهبر انصارالله از رویکرد سازشکارانه حکام عرب

اقتصاد ایران: رهبرانصارالله با بیان اینکه صهیونیست‌های متجاوز از ۲۴۴ روز پیش همچنان به کشتار مردم غزه ادامه می‌دهند، از رویکرد سازشکارانه و خفت‌بار حکام عرب آنها انتقاد کرد.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سیدعبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن گفت: صهیونیست‌های متجاوز 244 روز است به نسل کشی و کشتار دسته جمعی مردم فلسطین  در نوار  غزه ادامه می دهند.

وی خاطر نشان کرد فقط در هفته جاری، ماشین کشتار صهیونیستی، حدود 2100 نفر را در غزه شهید و زخمی کرد که بیشتر آنها زن و کودک بودند.

الحوثی گفت رژیم اسرائیل علاوه بر جنایاتی که در غزه و کرانه باختری مرتکب می شود، همچنان به تجاوزات خود در قدس و شهرک سازی برای اشغال کامل آن ادامه می دهد.

وی افزود روز گذشته، سالروز موسوم به یوم النکسه بود، روزی که رژیم اسرائیل، مسجدالاقصی و دیگر مناطق کرانه باختری را اشغال کرد، در آن روز، دشمن علیه چهار کشرو عربی شامل مصر، اردن، فلسطین و سوریه اعلان جنگ کرد.

وی افزود دشمن در خلال شش روز جنگ در آن زمان، حدود 70 کیلومتر مربع از  اراضی عربی را اشغال کرد، دشمن در آن جنگ، جنایات وحشیانه ای را مرتکب شد که طی آن هزار نفر از عربها به شهادت رسیدند.

وی افزود که دشمن در آن جنگ، صدها هزار فلسطینی را از اراضی خود و حدود 100 هزار سوری را از بلندیهای جولان اشغالی آواره کرد.

الحوثی گفت پس از آن نکست(اشغال کرانه باختری و قدس)، کشورهای عربی در سودان در یک نشست رسمی دور هم جمع شدند تا آنچه را «نه به صلح، نه به مذاکره و نه به اعتراف(رسمیت شناختن) خواندند» رسما اعلام کنند، ولی متاسفانه از آن «سه نَه» چیزی باقی نمانده(حکومتهای عربی رویکرد سازش را در پیش گرفتند)و حتی نظام سودان هم از آن سه نه عقب نشینی کرده است.

وی افزود هنگامی که میان آنچه در آن زمان طی 6 روز رخ داد و آنچه در طول هشت ماه اخیر در نوار غزه رخ داده، مقایسه کنیم، می بینیم که دشمن نتوانسته است به هیچ پیروزی در غزه دست یابد.

رهبرانصارالله: صهیونیست‌های متجاوز از 244 روز پیش همچنان به کشتار مردم غزه ادامه می‌دهند

سیدعبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن: صهیونیست‌های متجاوز 244 روز است به نسل کشی و کشتار دسته جمعی مردم فلسطین  در نوار  غزه ادامه می دهند.
فقط در هفته جاری، ماشین کشتار صهیونیستی، حدود 2100 نفر را در غزه شهید و زخمی کرد که بیشتر آنها زن و کودک بودند.

وی افزود از آغاز انتفاضه در سال 1988 تا خروج ذلت بار ارتش رژیم اسرائیل از لبنان در سال 2000 تا جنگ 2006(33 روزه) و نبرد شمشیر قدس و دیگر نبردها، دشمن همواره مجبور به شکست و بازگشت ذلت بار شده است. این در حالی است که ارتشهای عربی در آن زمان(جنگ شش روزه) با وجودی که صدها جنگنده، هزاران تانک و زروه پوش و صدها هزار نیرو در  اختیار داشتند،نتوانستند بیش از شش روز ایستادگی کنند.

عملیات مشترک ارتش یمن و مقاومت عراق علیه علیه رژیم صهیونیستی

الحوثی گفت جهان شاهد شکست عملی و کوبنده دشمن و شکست مفتضحانه ای است که سران و رسانه های دشمن به آن  اعتراف می کنند.

وی افزود که آمریکا همچنان به همدستی با رژیم صهیونیستی در ارتکاب جنایات  علیه مردم فلسطین ادامه می دهد.

رهبر انصارالله گفت دولت آمریکا به سرکوب جنبش دانشجویان در دانشگاهها و فعالیت دانشگاههای حامی ملت فلسطین ادامه می دهد.

وی در خصوص ابتکار آمریکا گفت که این ابتکار منجر به پایان تجاوزات و عقب نشینی دشمن و ورود کمکها به غزه نمی شود و از یک قرارداد کامل و فراگیر دور است.

الحوثی تاکید کرد که رزمندگان در محورهای نبرد در غزه همچنان به ایستادگی و مقابله قاطعانه با دشمن ادامه می دهند.

وی با تمجید از عملیاتهای موفق حزب  الله علیه رژیم صهیونیستی گفت که حدود 50 مکان در فلسطین اشغالی در آتش شعله ور شده و لاپید از سران رژیم گفته است که شمال در حال شعله ور شدن است و بازدارندگی اسرائیل هم با آن در آتش می سوزد و این اعتراف دشمن به تاثیرگذاری عملیات حزب الله است.

وی در ادامه عملیات مشترک نیروهای مسلح یمن و مقاومت اسلامی عراق علیه رژیم صهیونیستی را مهم و راهبردی توصیف کرد.

الحوثی گفت نیروهای مسلح یمن طی هفته جاری، 11 عملیات در دریای سرخ، دریای عرب و اقیانوس هند و در امتداد بندر ایلات انجام دادند، این عملیاتها با 36 موشک بالستیک، بالدار و پهپاد انجام شد.

وی افزود از مهمترین عملیاتهای ارتش یمن، هدف قرار دادن ناوهواپیمابر آیزنهاور آمریکا در شمال دریای سرخ با هفت موشک بالدار و چهار پهپاد طی 24 ساعت بود و این ناو همچنان یکی از اهداف نیروهای مسلح یمن و ضربات آینده تاثیرگذارتر خواهد بود.

رهبر انصارالله یمن بر ادامه عملیات علیه رژیم صهیونیستی و حامیان آمریکایی و انگلیسی آن تا زمان توقف تجاوزات به غزه و پایان محاصره آن تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ