ظرفیت گروه‌های اجتماعی و رسانه‌ای برای انعکاس خدمات استفاده شود

اقتصاد ایران: بوشهر- استاندار بوشهر گفت: از فضای مجازی و گروه‌های اجتماعی و رسانه‌ای در عرصه اطلاع‌رسانی حداکثر استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده عصر پنجشنبه در نشست ستاد انتخابات استان بوشهر اظهار کرد: به منظور برگزاری یک انتخابات باشکوه و پرشور همه عوامل باید همکاری کامل و مناسبی داشته باشند.

وی بر انعکاس فعالیت‌های دولت مردمی و انقلابی شهید آیت‌الله رئیسی در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر تأکید کرد و گفت: خدمات با همان تفکر جهادی و انقلابی آیت‌الله رئیسی در استان بوشهر ادامه دارد.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: فعالیت‌ها در استان بوشهر بر اساس تفکر جهادی و انقلابی رئیس جمهور شهید ادامه دارد و در رسیدگی به مطالبات مردم از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

وی وحدت و همدلی مسئولان و مردم استان بوشهر را مورد ستایش قرار داد و با بیان اینکه این اتحاد و انسجام برگرفته از تفکرات آیت‌الله رئیسی در استان نهادینه شده است افزود: اتحاد و انسجام در شهرها و روستاهای استان بوشهر حاصل رویکرد تفکر انقلابی شهید آیت‌الله رئیسی است چراکه وحدت و همدلی تنها راهکار حل مشکلات مردم است.

محمدی‌زاده نتیجه این اتحاد و همدلی را برگزاری انتخابات باشکوه دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند دانست و بیان کرد: افزایش مشارکت مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری یکی از ضروریات است که باید از همه ظرفیت‌ها در این عرصه استفاده شود.

وی با تأکید بر رفع ضعف‌ها و تقویت قوت‌های انتخابات ۱۱ اسفند اضافه کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد مردم با حضور حماسی و انقلابی بار دیگر اقتدار ایران اسلامی را به رخ دنیا خواهند کشید.

استاندار بوشهر ملاک عمل همه عوامل اجرایی در انتخابات ۸ تیر ماه را، قانون محوری و قانون‌مندی دانست و بیان کرد: با شناسایی آسیب‌ها نسبت به رفع نقاط ضعف‌ها در انتخابات ۸ تیر ماه فراهم شود.

محمدی‌زاده فعال شدن بخش‌های اطلاع‌رسانی در فضاهای مجازی و حقیقی را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: از فضای مجازی و گروه‌های اجتماعی و رسانه‌ای در عرصه اطلاع‌رسانی حداکثر استفاده شود و در این راستا شهرداران و دهیاران نقش خودشان را در افزایش مشارکت مردم در انتخابات را ارتقا دهند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ