دومین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی غدیرخم در تبریز برگزار می شود

اقتصاد ایران: تبریز- شهردار تبریز از برگزاری دومین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی غدیرخم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوب هوشیار در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: شهرداری تبریز همانند سال‌های گذشته برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی برای دهه امامت و ولایت در نظر گرفته است که از عید قربان تا عید غدیر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت گرامیداشت عید بزرگ غدیر خم اضافه کرد: همزمان با شب عید بزرگ غدیرخم، نقاط مختلف آسمان تبریز به عنوان پایتخت جهان تشیع نورافشانی می‌شود.

هوشیار مهمترین برنامه دهه امامت و ولایت امسال را برگزاری دومین رویداد بزرگ پیاده‌روی خانوادگی غدیرخم ذکر کرده و افزود:: دومین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی غدیرخم ۵ تیرماه مصادف با عید غدیرخم برگزار می‌شود که امیدواریم هیأت حسینی، مساجد، گروهای مرجع، بخش خصوصی و ادارات استان مشارکت فعالی در آن داشته باشند.

وی اضافه کرد: ۲ مسیر منتهی به مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) و محوطه ارک علیشاه، از سمت چهار راه شهید بهشتی و چهارراه فجر میزبان شرکت‌کنندگان در همایش پیاده‌روی خانوادگی غدیر خم خواهد بود.

شهردار تبریز با اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی در طول این ۲ مسیر اعلام کرد: اجرای برنامه‌های متنوع اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی توسط نخبگان شناسایی شده توسط شهرداری تبریز در ۲ سال اخیر، نمایش واقعه غدیرخم، برگزاری نمایشگاه‌های گل و گیاه، حوزه سلامت و ایستگاه‌های صلواتی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در طول مسیر پیاده‌روی در همایش امسال است.

وی یادآور شد: خدمات‌دهی متروی تبریز و اتوبوس‌های مسیر بی‌آرتی در روز عید غدیرخم رایگان خواهد بود.

به گفته هوشیار نمایشگاه خدمات ماندگار حضرت آیت الله شهید سید محمدعلی آل هاشم، نماینده فقید ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب تبریز در دوران خدمت وی و همچنین بزرگترین رویداد نقاشی خیابانی توسط کودکان و نوجوانان از برنامه‌های شاخص همایش پیاده‌روی امسال غدیرخم است که در طول مسیر برگزار می‌شود که متولی آن سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز است.

شهردار تبریز ضمن دعوت از تمامی گروه‌ها و عاشقان اهل بیت (ع) برای ایفای نقش در این اجتماع بزرگ مردمی از ارائه جوایز ویژه و ارزشمند به شرکت‌کنندگان این مراسم خبر داد.

وی ادامه داد: تمام مناطق دهگانه، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز در طول مسیر پیاده‌روی اقدام به برپایی غرفه‌های فرهنگی، اجتماعی و ایستگاه‌های صلواتی خواهند کرد.

هوشیار همچنین از آمادگی شهرداری تبریز برای اختصاص مکان‌هایی جهت نمایش عملکرد تمامی ادارات و همچنین بخش خصوصی استان خبر داد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ